Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی شمشیربازی گفت: در مورد بازیکن سالاری به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و موضوع اعتراضی شمشیربازان را با جدیت در کمیته انضباطی پیگیری می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

عبدالرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نامه انصراف چهار شمشیربازی از تیم ملی در اعتراض به عملکرد یعقوبیان، سرمربی تیم ملی اپه اظهار داشت:  نامه اعتراضی از مراجع رسمی به دست فدراسیون نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شود و ما نباید پاسخگوی آن باشیم. باقرزاده، رئیس فدراسیون در فضای مجازی نمی‌گردند تا موضوعات را پیگیری کنند بلکه فدراسیون شمشیربازی رئیس، دبیر، دبیرخانه و مدیر تیم‌های ملی دارد و اگر کسی اعتراضی دارد باید از این مراجع رسمی آن را اعلام کند با این وجود باز هم فدراسیون این مسئله را پیگیری کرد.

وی در ادامه افزود: در مورد بازیکن سالاری به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و این موضوع را با جدیت در کمیته انضباطی پیگیری می‌کنیم و با بازیکنان برخورد خواهیم کرد. از سرمربی خود به طور کامل حمایت می‌کنیم. روند انتخاب سرمربی در کمیته فنی طی می‌شود نه به خواست بازیکنان.

مدیر تیم‌های ملی شمشیربازی یادآوری کرد: روند حضور بازیکنان در تیم ملی سابر، اپه و فلوره به این شکل است که 4 نفر اول رنکینگ به تیم ملی دعوت می‌شوند حالا از این چهار نفر در اسلحه اپه دو نفر به اردو نیامدند و ما دو نفر دیگر را که در بین ده نفر اول رنکینگ هستند به اردو دعوت کرده‌ایم. بازیکنان متاسفانه به تحریک یکی از شمشیربازان اسلحه اپه این اقدام را انجام دادند.

وی تاکید کرد: یعقوبیان از مربیان با تجربه در اسلحه اپه و کاپیتان سابق تیم ملی و دارای دکترای تربیت بدنی است و دوره‌های بین المللی مربیگری را پشت سر گذاشته است.

میرشفیعی یادآوری کرد: نگاه فدراسیون جوانگرایی است در سابر هم ترکیب تیم جوان شد و در فلوره هم جوانان آمدند.در اپه هم جوانان و بزرگسالان را کنار هم داریم. در اپه همان مسیری را آغاز کرده‌ایم که 10 سال پیش پیمان فخری در اسلحه سابر آن را در پیش گرفت و امروز به نتیجه رسیده است.

وحدانی: وضعیت عمومی سابریست‌ها خوب است/ 3 شمشیرباز در شیرودی قرنطینه شدند

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی شمشیربازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند