Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه آبشار مهربانی امید گفت: به مناسبت شب یلدا و میلاد حضرت زینت(س) 75 سبد کامل غذایی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ مجتبی دی‌آبادی با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت معیشتی حاکم بر جامعه و مشکلاتی که بر اثر ویروس کرونا ایجاد شده است، می‌طلبید که به یاری هم نوعان خود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موسسه آبشار مهربانی امید در راستای اهداف خود و بر طبق روال همه ساله خود، در آخرین یلدای قرن، 75 بسته غذایی معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمندان تحت پوشش خود توزیع کرد.

مدیر موسسه آبشار مهربانی امید بیان کرد: این بسته‌ها شامل: برنج، گوشت گوسفندی، مرغ، ماکارونی، رپ گوجه، پنیر، روغن مایع، چای، قند، شکر، نمک، عدس، لوبیا، لپه، نخود، ترشیجات، کنسرو لوبیا، تخمه آفتابگردان، کشمش و نخودچی، انار، پرتقال، کدو و... بود.

وی اضافه کرد: ارزش مادی هر سبد به میزان 800 هزار تومان بود که در مجموع مبلغ 600میلیون ریال هزینه شد که تمام این هزینه‌ها را خیرین تأمین کردند و همکاران ما در موسسه به عنوان خادمان خانواده‌های نیازمند، صرفاً وظیفه جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها را بر عهده داشتند.

دی‌آبادی تصریح کرد: همچنین تعداد 7 بسته کودکانه شامل کیک و تنقلات نیز در بین ایتام توزیع شد.

وی افزود: در سال 99 تا کنون جمعاً 350 بسته غذایی در بین خانواده‎‌های تحت پوشش توزیع شده است که مرحله بعدی نیز در آستانه سال نو انجام خواهد شد.

مدیر موسسه آبشار مهربانی امید با اشاره به دیگر فعالیت‌های این موسسه، گفت: در سال 99 علاوه بر بسته‌های غذایی، 8 مورد کمک هزینه درمان، 3 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه، 2 مورد کمک هزینه سیسمونی کودک،87 بسته کامل لوازم التحریر، یک مورد کمک هزینه تعمیر منزل و ساخت حمام و... توسط خیرین این موسسه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این موسسه 5 سال از عمر فعالیتش می‎گذرد و خیرین گرامی می‌توانند هدایا و نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6037691990374357 بنام موسسه آبشار مهربانی امید واریز نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یلدای مهربانی مورد کمک هزینه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است