Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@01:48:58 GMT

کشف دو میلیارد طلا و اسناد ملکی در خاش

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۴۷۰۹

کشف دو میلیارد طلا و اسناد ملکی در خاش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان خاش قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد سارق یا سارقان با ورود به منزل فرد شاکی گاو صندوق صاحب منزل را که حاوی اموال و مدارک با ارزشی بوده به سرقت برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در یکی از نقاط شهرستان خاش شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از متهمان دستگیر شده اموال مسروقه زیادی شامل مقادیری وجه نقد، ۲۲ عدد انگشتر طلا، ۲ عدد انگشتر نقره، ۵ عدد گردنبند طلا، ۳ عدد پلاک زنجیر، یک عدد دستبند، یک عدد تک پوش طلا، ۸ عدد سند زمین متعلق به شاکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

کد خبر 574398 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل