Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند از بهره برداری از کانال هدایت آب های سطحی به طول ۳۷۵ متر در روستای کفراش نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری به همراه صالحی بخشدار مرکزی و مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از عملیات اجرایی احداث کانال سنگی روستای کفراش بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهاوند در این بازدید، گفت: این پروژه که مطالبه به حق مردم روستا و تقاضای شورا و دهیاری بود که خوشبختانه توسط بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به طول ۳۷۵ متر در جهت دفع فاضلاب و آب های سطحی روستا و پسماند فاضلاب شهری نهاوند که از این مسیل عبور می کند، احداث شد و در آینده نزدیک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی رسما افتتاح می شود.

وی افزود: این اقدامات حاصل نگاه ویژه استاندار محترم و مدیرکل بنیاد مسکن استان به روستاهای حوزه نهاوند می‌باشد.

در ادامه ناصری در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح اقدام ملی تامین مسکن در نهاوند، گفت: از طریق اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۳۲۰ واحد مسکونی در شهرستان نهاوند برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار نهاوند از تحقق مطالبه مردم روستای طائمه پس از سال‌ها بی آبی خبر داد و گفت: بامشارکت مردم و پیگیری های صورت گرفته توسط بخشدار مرکزی شهرستان مشکل آب شرب مردم روستای طائمه که از مطالبات به حق بود، پس از سال‌ها بی آبی محقق شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار نهاوند بخشدار مرکزی نهاوند بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد