Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:36:31 GMT

تساوی اترک برابر شمس قزوین

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۰۰۱

تساوی اترک برابر شمس قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد تیم اترک خراسان شمالی عصر امروز در قالب نخستین هفته رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در ورزشگاه تختی بجنورد میزبان تیم شمس آذر قزوین بود.

این دیدار که در رقابتی برابر از سوی دو تیم پیگیری شد، در انتها با نتیجه مساوی یک بر یک به‌پایان رسید و هرکدام از تیم‌ها نخستین امتیاز خود در این دوره از مسابقات را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشته ۷۸ دقیقه از این رقابت تیم اترک خراسان شمالی با گل زنی علی عاطف توانست از رقیب خود پیش بیفتد اما حملات تیم شمس آذر قزوین در دقیقه ۸۵ به نتیجه رسید و آن‌ها توانستند دروازه تیم اترک را باز کنند و نتیجه را به تساوی بکشانند.

ازجمله نکات قابل‌توجه این دیدار کادر فنی تیم شمس آذر قزوین بود که از اعضای کادر فنی پیشین تیم اترک تشکیل‌شده بودند.

بر اساس سازمان لیگ فوتبال کشور دیدار بعدی تیم اترک خراسان شمالی، به میزان شهر ماهشهر و برابر شهرداری این شهر جنوبی خواهد بود.

اترک خراسان شمالی، در رقابت‌های فصل گذشته ۲۶ بار به میدان رفت و با کسب ۲۹ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت که ماحصل آن کسب ۸ تساوی، ۱۱ شکست و ۷ پیروزی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین خراسان شمالی فوتبال رقابت اترک خراسان شمالی تیم اترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند