Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تبریز بمناسبت روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی سینا حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز بمناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار از بخشهای مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سینا بازدید کرد و ضمن خدا قوت و خسته نباشید به پزشکان و پرستاران میلاد حضرت زینب سلام اله علیه و روز پرستار را تبریک گفت و از زحمات این عزیزان قدردانی نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام جمعه محبوب تبریز از بیماران بستری در بخشهای مرکز آموزشی درمانی سینا عیادت کرد و نحوه درمان آنان را پیگیری نمودند .

 در ادامۀ این بازدید، ارتباط زنده تلویزیونی رئیس دانشگاه از بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی سینا با استودیوی پخش شبکه استانی سهند برقرار شد و دکتر صومی ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س)، روز پرستار را به همه پرستاران استان تبریک گفت و از زحمات و تلاشهای آنان تشکر و قدردانی نمود .

بخش پایانی بازدید، گفتگوی دکترحسینی اقدم مدیر روابط عمومی دانشگاه با رئیس دانشگاه در لایو اینستاگرامی روابط عمومی دانشگاه بود که دکترصومی به قدمت بالای بیمارستان سینا وارائه خدمت به اولین بیماران کرونایی استان در روزهای اول ماه اسفند98 در مرکز آموزشی درمانی سینا اشاره کرد و به تمام پرستاران و پرستاران بخشهای ویژه CCU – ICU – NICU و بخشهای روان، سوختگی، مسمومیت، دیالیز که به بیماران کرونایی خدمات ارائه می دهند و موجب جلب اعتماد مردم شده اند تبریک گفت و افزود : در بازدید امروز خود از مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) در ده بخش بیمارستان و تمام بخشهای ICU و بخش پیوند حضور یافته و روز پرستار را به پرستاران تبریک گفتم .

رئیس دانشگاه افزود: محدودیتهای اواخر آبان و دو هفته اول آذر و ادامه راهبردها و طرح حاج قاسم سلیمانی زمینه را فراهم نمود تا شاهد افول کرونا ویروس باشیم .

دکتر صومی از تمامی مردم خواهش کرد تا بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه ادامه داد: تلاشهای همکاران حوزه بهداشت با همکاری بسیج و هلال احمر در شناسایی و ایجاد فاصله بین بیماران و افراد سالم و اجرای درست ایزولاسیون و قرنطینه، کنترل این بیماری راحتتر خواهد نمود .

دکتر صومی افزود: گرامیداشت اعیاد و مناسبتها در بخشهای بالینی نشان پویایی و سرزنده بودن بخش درمانی است که پرستاران ارزشمند و خوش ذوق موجب شادابی خود و بیماران بستری میشوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آل هاشم بیمارستان سینا مرکز آموزشی درمانی سینا رئیس دانشگاه روز پرستار امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: «کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آن‌ها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابر‌ها سفر می‌کنند.»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا‌ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد.

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعداد‌هایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند.

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آن‌ها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابر‌ها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد