Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوال محمدحسن آصفری نماینده «اراک ، کمیجان و خنداب» از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - سوال محمدحسن آصفری نماینده «اراک ، کمیجان و خنداب» از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

طرح سوال

سوال از حاجی میرزایی درباره این بود که «چرا وزارت آموزش وپرورش نسبت به پرداخت حق التدریس ماه‌های اسفند فروردین واردیبهشت وخرداد درسال ۹۹ و ۹۸ اقدام به عمل نمی‌آورد» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی در جریان این جلسه گفت: در حقوق هیچ معلمی تاخیری ایجاد نکرده‌ایم.

باید حق و حقوق معلمین در زمان خود و به درستی پرداخت شود

محمد حسن آصفری در جریان این جلسه گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی گریبان گیر فرهنگیان شده است. چرا باید معلمین ما علاقه مند به رفتن به مدارس غیر انتفاعی باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر به معلمان مدارس دولتی توجه شود مطمئنا استقبال در مدارس دولتی بیشتر می‌شود. باید جلوی تبعیض ساختاری در وزرات آموزش و پرورش و مدارس گرفته شود.

نماینده مردم اراک اظهارداشت: امروز باید معلمین تاثیرات صندوق ذخیره فرهنگیان را در زندگی خود ببینند. باید ببینند این صندوق چه خروجی برای آنها داشته است.

وی با بیان اینکه معلمین با این حقوق کم ایثارگری می‌کنند و می‌مانند، بیان داشت:باید حق و حقوق معلمین در زمان خود و به درستی پرداخت شود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: امروز در برخی از مدارس مناطق و شهرهای ما به دانش آموزان می‌گویند که برای انجام امتحان باید خود ورقه امتحانی بیاورند چراکه برخی از مدارس ورقه امتحانی هم ندارند که به دانش آموزان بدهند لذا باید عدالت در آموزش و پرورش رعایت شود

آصفری تاکید کرد: آقای وزیر باید در این جلسه به ما بگویند که چه موقع می‌خواهند حق الزحمه معلمین عزیز را پرداخت کنند.

حقوق حق‌التدریسی‌ها تا پایان سال پردخت می‌شود

در ادامه این جلسه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به آصفری گفت: نظر شما درباره سخنان وزیر ارتباطات چیست و آیا قانع شده‌اید؟

آصفری در پاسخ به رئیس مجلس گفت: آقای وزیر باید در این جلسه به ما بگویند که چه موقع می‌خواهند حق الزحمه معلمین عزیز را پرداخت کنند.

رئیس مجلس بعد از صحبت با وزیر ارتباطات خطاب به نماینده زابل و زهک گفت: آقای حاجی میرزایی قول می‌دهند حتما تا پایان امسال این حق الزحمه را پرداخت کنند . انشالله کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری این موضوع را پیگیری می‌کنند تا این مسئله انجام شود.
بر این اساس محمد حسن آصفری به صورت مشروط از پاسخ حاجی میرزایی قانع شد.

تکمیل می‌شود ...

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!