Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، اکبر آئین مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند کوتاه «وایه» را فروزان جاویدی کارگردانی کرده است. علاوه بر جشنواره فیلم کوتاه برزیل، این مستند به بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران هم راه‌ یافته است.

این مستند ۱۶ دقیقه‌ای روایتی از تلاش‌های دختری است به نام فریبا در یکی از روستاهای دوردست استان کهگیلویه و بویراحمد که در نبود فضای آموزشی در منطقه برای ادامه تحصیل تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی سلیمانی و سیدمهدی خرسندی تصویربرداران «وایه» هستند و دیگر عوامل عبارتند از صدابردار: تهمینه یزدان‌پناه، تدوینگران: محمود نوری و مجتبی سلیمانی‌فر، آهنگسازان: فرهاد میرمحمدصادقی و سهراب کرم‌رودی.

کد خبر 574568 برچسب‌ها حوزه هنری استان کهگیلویه سینما - مستند سازی جشنواره سینما - فیلم کوتاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوزه هنری استان کهگیلویه سینما مستند سازی جشنواره سینما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد