Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@14:53:25 GMT

انواع تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۶۷۴۸

انواع تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم

ازاین‌رو باشگاه‌های ورزشی بسیاری در شهرها تأسیس شده‌اند تا افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند با مراجعه به آن‌ها و تحت نظارت مربیان متخصص به ورزش بپردازند تا در وهله اول بدن سالمی داشته باشند و در ادامه به تناسب اندام خوبی هم برسند. یکی از مهم‌ترین وسایل ورزشی که برای هر باشگاهی ضروری است تردمیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردمیل امکان پیاده‌روی و دویدن در مسافت‌های طولانی با سرعت‌های مختلف را تنها با اشغال فضایی 2 متری فراهم می‌کند. بسیاری از ورزشکاران در ابتدای تمرین روزانه خود قبل انجام حرکات ورزشی، از تردمیل برای گرم کردن بدن خود استفاده می‌کنند. استقبال روزافزون از این ابزار کارآمد موجب شکل‌گیری کمپانی‌های بسیاری در سراسر دنیا شد که اقدام به تولید تردمیل کردند. بعضی از این شرکت‌ها با مشاهده کمبود وقت عده‌ای از مردم برای رفتن به باشگاه‌ها، اقدام به ساخت تردمیل خانگی کردند تا این قشر جامعه نیز از ورزش کردن محروم نشوند. طبعا یک تردمیل خانگی به‌دلیل کاربری جداگانه‌ای که داشت، به‌مرور تفاوت‌هایی نسبت به تردمیل‌هایی که در باشگاه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گرفتند پیدا کرد. ازاین‌رو تردمیل را به دو دسته کلی تقسیم‌بندی کردند که در حال حاضر آن‌ها را تحت عنوان تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی می‌شناسیم.

پارامترهای مختلفی بین دستگاه تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی تفاوت دارند و بهتر است قبل از خرید تردمیل باشگاهی آن‌ها را بدانید. مهم‌ترین تفاوت یک تردمیل باشگاهی با تردمیل خانگی در موتور آن است که از نوع AC بوده و قدرت تحمل وزن، سرعت و صدای بیشتری هم نسبت به نوع DC تردمیل‌های خانگی دارد. طبعا یک دستگاه تردمیل باشگاهی باید قدرت بیشتری نسبت به تردمیل خانگی داشته باشد، چرا که مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد و دقیقا مشخص نیست که چه افرادی با چه وزنی بر روی آن قرار می‌گیرند. برای همین اکثر سازندگان تردمیل باشگاهی علاوه بر تعبیه موتوری قدرتمند، بدنه‌ای مستحکم و از جنس فلز برای آن می‌سازند تا بر اثر استفاده افراد مختلف دچار خرابی نشود. با توجه به استحکام و قدرت بالایی که دستگاه تردمیل باشگاهی نسبت به تردمیل خانگی دارد، قاعدتا قیمت آن نیز بیشتر بوده و باشگاه‌های ورزشی باید هزینه بیشتری را برای خرید تردمیل باشگاهی صرف کنند. البته افرادی که دچار اضافه وزن بالایی هستند، می‌توانند با خرید این محصول و به‌کارگیری آن در منزل خود، به کم کردن وزن بپردازند.

انواع تردمیل باشگاهی

قسمت تردمیل باشگاهی در سایت فروشگاه هایپرجیم چهار دسته‌بندی دارد تا روند پیدا کردن دستگاه تردمیل باشگاهی مورد نظر شما را تسریع بخشد. این چهار قسمت عبارت‌اند از: برند، قدرت موتور، میزان تحمل وزن و کشور سازنده. همیشه قبل از خرید تردمیل باشگاهی به برند آن دقت کنید، کمپانی تولیدکننده این محصول تأثیر فراوانی در کیفیت آن دارد؛ فروشگاه هایپرجیم تردمیل برندهای بسیاری را به کالکشن خود افزوده است، از جمله این برندها می‌توان به بادی‌استرانگ، پروتئوس، دی‌کی‌سیتی، پاندا، دی‌اف‌تی‌ فیتنس، آذیموس، شوا، تایگراسپرت و کلاس‌فیت اشاره کرد. علاوه بر برند، کشور صاحب برند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا برخی از کشورها با سیاست سخت گیری در قبال شرکت‌های خود، به کیفیت بالای محصولات صادراتی معروف‌اند و از طرفی کشورهایی هستند که تخصص و فناوری بالایی در تولید یک محصول خاص دارند؛ به‌عنوان مثال تایوان یکی از کشورهای برجسته و فعال در زمینه تولید تجهیزات ورزشی محسوب می‌شود که حجم بالایی از صادرات انواع این تجهیزات را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه هایپرجیم علاوه بر دارا بودن دستگاه تردمیل باشگاهی ساخت تایوان، تولیدات کشورهای اسپانیا، چین، آمریکا و کره را نیز در اختیار دارد. قدرت موتور و میزان تحمل وزن نیز فاکتورهای مهمی هستند که سایت فروشگاه هایپرجیم برای هرکدام دسته‌بندی جداگانه‌ای دارد. در واقع به‌نوعی این دو فاکتور رابطه مستقیمی با هم دارند و طبیعتا هرچه قدرت موتور تردمیل باشگاهی کمتر باشد میزان تحمل وزن آن نیز کم می‌باشد. تقریبا از تمام انواع تردمیل با قدرت موتورهای مختلف در فروشگاه هایپرجیم جمع‌آوری شده است، از قدرت 1.5 اسب بخار تا 6 اسب بخار؛ به‌لحاظ مقدار تحمل وزن نیز تردمیل‌های باشگاهی موجود در فروشگاه هایپرجیم به سه دسته 150، 170 و 200 کیلوگرمی تقسیم می‌شوند.

تنوع در قابلیت‌های تردمیل باشگاهی

شرکت‌های مختلف تولیدکننده تردمیل با توجه به نیازهای متنوع، قابلیت‌ها و امکانات مختلفی را به دستگاه‌های خود افزودند. فلذا بهتر است قبل از خرید تردمیل باشگاهی این اطمینان را حاصل کنید که دستگاه انتخاب شده، تک‌تک نیازهای شما را مرتفع می‌کند. ازاین‌رو ابتدا باید با قابلیت‌های انواع تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم آشنا شوید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول دارا بودن شیب برقی یا دستی آن است، وجود چنین قابلیتی تنوع در تمرینات ایجاد کرده و به کالری‌سوزی بیشتر ورزشکار کمک شایانی می‌کند. وجود برنامه‌های از پیش تعیین شده، چندان اهمیتی برای یک دستگاه تردمیل باشگاهی ندارد؛ چرا که اکثر باشگاه‌داران، خود مربی تمرینی ورزشکاران هستند و برنامه‌های تمرینی را متناسب با بدن هر فرد تنظیم می‌کنند. نکته مهم دیگری که قبل از خرید تردمیل باشگاهی باید مورد توجه قرار داد؛ کیفیت ضربه‌گیرهای دستگاه است، زیرا ورزشکاران وزن‌های مختلفی دارند و نباید اختلاف وزن‌ها سبب آسیب‌رسی به مفاصل پا و کمرشان شود.

وجود اسپیکر در دستگاه نیز نباید هنگام خرید تردمیل باشگاهی اهمیت داشته باشد، زیرا تمام باشگاه‌های ورزشی به سیستم پخش کننده موزیک با کیفیت مجهزاند و نیازی به این پارامتر ندارند. اما بخش مهمی که می‌تواند مورد توجه باشگاه‌داران قرار بگیرد، کنسول یا فرمان دستگاه و نمایشگر آن است. نمایشگری که می‌تواند اطلاعات مهمی مثل ضربان قلب و کالری سوزانده شده ورزشکار را در کنار سرعت حرکت، زمان و مسافت طی شده از تمرین مشخص کند. برخی از تردمیل‌ها امکانات دیگری مثل جایگاه موبایل و بطری، فن خنک کننده، پخش کننده ویدیو، مسگری و ویبراتور نیز دارند. قابلیت تاشوندگی هم می‌تواند مورد توجه باشگاه‌دارانی که با کمبود فضا مواجه‌اند، قرار بگیرد. ویژگی که به‌لحاظ ایمنی اهمیت دارد، وجود کلید اضطراری است که معمولا اکثر تردمیل‌های باشگاهی از آن بهره‌مندند؛ کلیدی که از یک سو به دستگاه و از سوی دیگر به لباس ورزشکار متصل می‌شود تا در صورت سقوط یا سرگیجه، سریعا دستگاه را متوقف کند. با توجه به گستردگی انواع تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم می‌توان تمام قابلیت‌های ذکر شده را در محصولات این فروشگاه بزرگ مشاهده کرد.

فروشگاه هایپرجیم

فروشگاه هایپرجیم فعالیت خود را از سال 1389 شروع و دفتر فروش حضوری خود را در سال 1391 افتتاح کرد. اکنون با یک دهه فعالیت مستمر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی در ایران تبدیل شده است که تردمیل باشگاهی یکی از محصولات آن می‌باشد. در حال حاضر امکان خرید تردمیل باشگاهی به دو صورت حضوری و خرید اینترنتی از این فروشگاه بزرگ فراهم شده است. فروشگاه هایپرجیم تردمیل‌های خریداری شده توسط مشتریان را به تمام شهرهای ایران به‌صورت رایگان ارسال می‌کند. سایت هایپرجیم با اخذ مجوز از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، دارای نماد اعتماد بوده و به‌راحتی می‌توانید از بین انواع تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم که نام، تصاویر و مشخصات آن‌ها در سایت هایپرجیم نیز بارگذاری شده است، تردمیل باشگاهی مورد نظر خود را پس از بررسی، مقایسه و انتخاب خریداری کنید. ضمن آنکه هایپرجیم چندین راه ارتباطی را برای ارائه مشاوره رایگان به شما توسط کارشناسان مجرب خود، پیش‌بینی کرده است.

به سایت ما مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com/

2121

کد خبر 1468650

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه های ورزشی انواع تردمیل تردمیل خانگی قدرت موتور باشگاه ها قابلیت ها تردمیل ها تحمل وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا در فصل 24-2023 به خط پایان رسیده و تنها بازی‌های فینال دو تورنمنت قاره کهن باقی مانده است. تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و تیم‌های الاحد لبنان و سنترال کوست مراینرز استرالیا راهی فینال AFC CUP شدند.

به گزارش تسنیم، سایت «فوتی رنکینگز» نوشت؛ با توجه به اینکه به پایان رقابت‌های باشگاهی آسیا نزدیک شده‌ایم، دیگر هیچ تغییری در جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا به وجود نمی‌آید. ژاپن به لطف نتایج یوکوهاما مارینوس، بالاتر از کره جنوبی در جایگاه نخست رده‌بندی شرق آسیا قرار گرفته و سه سهمیه مستقیم در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

طبق اعلام این سایت، عربستان و ژاپن سه سهمیه در فصل 26-2025 لیگ نخبگان آسیا (سطح اول رقابت‌های باشگاهی آسیا) به دست آوردند. کره جنوبی، امارات، قطر و چین نیز دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا کسب خواهند کرد.

ایران و تایلند نیز هر کدام یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان خواهند داشت. همچنین یک نماینده از هر کدام از کشورهای ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا شرکت می‌کنند.

در سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیا (لیگ قهرمانان آسیای 2) نیز 12 کشور سهمیه مستقیم به دست آورده‌اند. ایران در کنار ژاپن، عربستان، کره جنوبی، امارات، قطر، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی یک سهمیه مستقیم در این رقابت‌ها خواهد داشت.

پیش‌تر مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال (بر مبنای تخصیص 1+2 سهمیه لیگ نخبگان و یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیای 2) گفته بود قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به‌عنوان سهمیه‌های مستقیم و قهرمان جام حذفی، به‌عنوان سهمیه پلی‌آف برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌شوند. تیم سوم لیگ نیز در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است.

در صورت تأیید رسمی گزارش «فوتی رنکینگز» درباره سهمیه‌های ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا، می‌توان گفت قهرمان لیگ برتر در مرحله گروهی و نایب قهرمان لیگ در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان می‌رود. همچنین قهرمان جام حذفی نیز مجوز شرکت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899820

دیگر خبرها

  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد