Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:13:57 GMT

لزوم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۱۶۰

لزوم یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

تسلط بر زبان انگلیسی در حال حاضر برای تمامی افراد جامعه لازم است، بنابراین والدین از همان دوران کودکی، فرزندانشان را به یادگیری زبان تشویق می کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه زبان دهخدا، برای فهم و درک بهتر مسائل و برقراری ارتباط سازنده در جهت پیشرفت های فردی و اجتماعی یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی جوامع بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است از چه زمان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم؟ ذهن کودکان بسیار پویا و آماده یادگیری بسیاری از علوم و مهارت های مختلف است.

در نتیجه شروع آموزش زبان انگلیسی از سنین پایین بسیار می تواند نقطه عطفی در آینده کودک ایفا کند. از این رو دوره های تخصصی آموزش زبان انگلیسی با متدهای نوین برای آموزش کودکان در سراسر دنیا شکل گرفته است. در ایران نیز به واسطه اهمیت بالای این موضوع خوشبختانه اکثر والدین در سنین کودکی آموزش زبان انگلیسی را برای فرزندانشان آغاز می کنند.

اما نکته اصلی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان این است که باید زبان آموزان در این سنین با روش های استاندارد و تخصصی آموزش ببینند تا اثر معکوس نسبت به آموزش زبان برای کودکان نداشته باشد و آن ها را از این زبان دور نکند. از این رو موسسات زبان انگلیسی دوره های تخصصی زبان انگلیسی کودکان را برگزار می کنند

بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی کودکان

برای بسیاری از والدین این سوال مطرح می باشد که از چه سنی باید کودک خود را برای یادگیری زبان بفرستند؟ البته نمی توان به این پرسش پاسخ صد در صدی داد اما براساس تحقیقات و تجربیات گذشته و به صورت علمی بهترین سن برای شروع زبان برای کودکان از سن ۷ تا ۱۳ سالگی است که در این سن کودک می تواند به زبان مادری خود صحبت کند و بسیاری از مفاهیم را درک نماید و در نتیجه این موضوع به زبان آموزان کمک می کند تا راحت تر با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند و از یادگیری آن لذت ببرند.

هر چند برای کودکان این مسئله می تواند نسبی باشد و برای همه صدق نکند و برخی زودتر از سنین مطرح شده براحتی و به خوبی بتوانند به یادگیری زبان بپردازند.

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی کودکان

مطمئنا روش تدریس زبان انگلیسی کودکان یکی از مهم ترین جنبه های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است. یکی از دلایل آن این است که کودکان تا به موضوعی جذب نشوند و از آن لذت نبرند براحتی از انجام آن دست خواهند کشید و به سختی می توان آن ها را متقاعد کرد که به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.

اما با استفاده از روش های سرگرم کننده و خلاق در آموزش می توان زبان را برای آن ها به شکلی جذاب نمایش داد که آن ها در کنار آموزش اوقات خوشی را نیز در کلاس تجربه نمایند تا انگیزه حضور در کلاس و یادگیری زبان را در خود تقویت نمایند.

از جمله این روش ها استفاده از موزیک، فیلم و انیمیشن، بازی به صورت گروهی، استفاده از زبان بدن و مواردی از این قبیل و ایجاد حس امنیت و آرامش برای بالا بردن اعتماد به نفس آن ها از راه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان است.

بهترین کلاس آموزش زبان انگلیسی کودکان

برای آموزش کودکان کلاس ها با دوره های مختلفی وجود دارد و ترجیح اینکه در کدام نوع از کلاس شرکت کنید بستگی به شرایط زبان آموز دارد اما از بین دوره های گروهی، خصوصی، آنلاین و حضوری، کلاس زبان گروهی به شکل حضوری بهترین کلاس زبان انگلیسی کودکان است زیرا حضور در کلاس و ارتباط مستقیم با استاد و همچنین داشتن همکلاسی برای یادگیری زبان بسیار می تواند به یادگیری کودکان کمک نماید.

البته امروزه حضور در کلاس به دلیل بیماری کرونا ممکن نیست اما آیا شرکت نکردن در کلاس کار خوبی است؟ البته که نه. در این خصوص بسیاری از آموزشگاه ها با استفاده از بهترین شرایط به آموزش آنلاین زبان می پردازند که در بسیاری از آن ها حس کلاس حضوری را تجربه خواهید کرد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی کودکان

آموزشگاه زبان دهخدا با برخورداری از مجرب ترین کادر آموزشی زبان انگلیسی کودکان به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی مطرح شده است. این آموزشگاه با استفاده از روش ها و کتاب های نوین و بروز آموزش زبان کودکان و همچنین استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آموزش زبان به آموزش زبان کودکان می پردازد.

از جمله ویژگی های این آموزشگاه نظارت دقیق و منظم کلاس ها بوسیله دوربین های مداربسته در حالت حضوری و همچنین آنلاین با حضور سوپروایزر در کلاس می باشد تا از روند کلاس و نحوه آموزش فیدبک برای بهبود شرایط کلاس دریافت نماید و همچنین مدرسین موظف به ارائه گزارشات جلسه ای از کلاس خود نیز بوده تا در این مهم به مدیران آموزشی کمک نمایند.

مشاوره و تعیین سطح در این موسسه رایگان می باشد. اساتید در دوره های کودکان از متخصص ترین و مجرب ترین اساتید آموزش زبان کودکان می باشند که با دلسوزی و مهربانی به زبان آموزان زبان انگلیسی را آموزش می دهند.

ارزشیابی نهایی در این موسسه به صورت استاندارد و منظم برگزار می شود و برای تمامی شرایط زبان آموزان کلاس های متنوع به صورت گروهی،‌ نیمه گروهی، خصوصی  و نیمه خصوصی به شکل حضوری و آنلاین را برگزار می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش زبان انگلیسی کودکان کلاس آنلاین زبان موسسه زبان دهخدا آموزش زبان انگلیسی کودکان یادگیری زبان انگلیسی یادگیری زبان زبان آموزان برای کودکان روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره دشواری سؤالات امتحانات نهایی گفت: در تحلیل امتحانات شاهد دشواری سؤالات نبودیم، در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است. - اخبار اجتماعی -

محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد 1402 برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده  اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود