Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا قاسم پور سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان های زرد محدودیت تردد خودرویی ندارند و گروه‌های شغلی یک، دو و سه در این شهرستان ها می توانند فعال باشند.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در شهرستان های زرد و نارنجی همچنان ممنوع است، تنها در شهرستان های زرد امکان برگزاری نماز جمعه با ۵۰‌ درصد ظرفیت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس رنگ بندی های مشخص شده در اپلیکیشن ماسک، شهرستان های گراش، لامرد، خنج، مهر، قیر و کارزین، فسا، استهبان، نی ریز، بختگان،بوانات، ارسنجان، کوار، خرامه، مرودشت، خرمبید، سپیدان، اقلید، بیضا، آباده، رستم، اوز، سرچهان، کوه چنار، سروستان و فراشبند در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
همچنین شهرستان های لارستان، جهرم، شیراز، داراب، زرین دشت، پاسارگاد، کازرون، ممسنی، فیروزآباد، خفر و زرقان در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

۱۱۹ هزار و ۱۸۷ خودرو در فارس جریمه شدند
معاون استاندار فارس همچنین با اشاره جریمه های تردد خودرویی در استان فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی(یکم آذرماه ۹۹) تا ۳۰ آذرماه ۹۹ به ۸۴ هزار و ۷۱۹ خودرو تذکر لسانی داده شده و ۳۴ هزار و ۷۵۱ خودرو از شهرهای نارنجی و قرمز برگشت داده شده اند.
قاسم پور افزود: همچنین ۱۱۹ هزار و ۱۸۷ خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان شده اند.

پلمب ۴۵۴ واحد صنفی در فارس
وی همچنین با اشاره به تداوم فعالیت تیم های بازرسی از اصناف بیان کرد: تیم های بازرسی و نظارت از ابتدای طرح جامع محدودیت های کرونایی تا پایان آذرماه ۹۹، از ۱۶ هزار و ۹۷ واحد صنفی بازدید داشته اند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت به ۱۲ هزار و ۶۴ واحد صنفی اخطار داده شده و ۴۵۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا اختصاصی ایرنا شیراز استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا اخبار کنکور واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم