Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حضور پرسپولیس در فینال آسیا کار بزرگی بود که هیچ تیمی در ایران نمی‌توانست انجام بدهد. دو بار راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در طول سه‌فصل، کاری نیست که هر تیمی در آسیا از عهده آن بربیاید. پرسپولیس کار خیلی بزرگی انجام داده است، به‌خصوص که راهیابی به فینال، در این دوره با کادرفنی کاملا ایرانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی و هم‌کارانش از این جهت نیز کار خیلی بزرگی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: من به مسائل دیگری که مطرح می‌شود کاری ندارم. فوتبال ایران مدیون موفقیت بزرگی است که پرسپولیس آن را صورت داد و یحیی گل‌محمدی، همکارانش و بازیکنان تیم آن را به انجام رساندند. هیچ چیز نباید باعث نادیده گرفتن این حقیقت بشود. همین که تیم پرسپولیس با تمام مشکلاتی که داشت موفق به انجام کاری شد که خیلی‌ها در شرایط بهتر از عهده انجام آن برنمی‌آیند اثبات می‌کند، پرسپولیس، یحیی و مجموعۀ تحت هدایتش چه کار بزرگی صورت داده‌اند.

سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران، اضافه کرد: به طور حتم، پرسپولیس با همین شرایط کنونی می‌تواند در ادامۀ راه خود، موفق عمل کند. یحیی گل‌محمدی،کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس فقط باید به راهی که پیشِ‌ روی خودشان دارند فکر کنند و تمام تمرکزشان روی تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌هایی باشد که برای خود طراحی کرده‌اند. قطعا مسایل زیادی مطرح خواهد شد ولی اصلا نباید کاری به صحبت‌های غیرمفید داشته باشند. حتی نباید به آن فکر کنند.

دایی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: یقین دارم حتی در این شرایط که هواداران قادر به حمایت تیم از طریق حضور در ورزشگاه نیستند، پرسپولیس می‌تواند با دعا و پشتیبانی آن‌ها در دیگر فضاها، برای پنجمین قهرمانی پیاپی خود تلاش کند و این مهم کار بزرگی است که هیچ تیمی در ایران قادر به انجام آن نبوده است. از آن کارهایی که فقط پرسپولیس می‌تواند انجامش بدهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دایی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی نایب قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران