Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@20:51:38 GMT

روند نامناسب نوسازی کامیون ها در کشور

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۱۹۰۱

مشاور سازمان راهداری در حوزه نوسازی ناوگان گفت: با توجه به تحریم‌ها و بحث ارز، روند نوسازی کامیون‌ها در کشور مناسب نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صدراله بمانا در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: برای نوسازی کامیون‌ها هم تولید باید افزایش یابد و هم برای برابری عرضه و تقاضا باید تعدادی کامیون وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: نخستین طرحی در نوسازی کامیون‌ها به نام نوسازی طرح ناوگان تجارت درون شهری و برون شهری است که در این طرح ۱۷۶ هزارو ۵۵۰ دستگاه کامیون، اتوبوس، مینی بوس و کامیونت درون شهری و برون شهری دیده شده است.

مشاور سازمان راهداری در حوزه نوسازی ناوگان گفت: دوهزار کامیون در گمرکات منتظر ثبت سفارش برای ورود به کشور هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: نوساری کامیون ها ، طرح عرضه و تقاضا ، مینی بوس ، اتوبوس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح عرضه و تقاضا مینی بوس اتوبوس نوسازی کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان