Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان‌دهندگان المپیک توکیو باردیگر با تکرار پیش بینی‌های قبلی خود از مجموع هزینه تعویق این تورنمنت که تمهیدات مقابله با کووید-۱۹ نیز شامل آن می‌شود، اعلام کردند که هزینه‌های تعویق این رویداد بزرگ به طور تقریبی به ۲.۸ میلیارد دلار و هزینه کلی برگزاری بازی‌ها به حدود ۱۵.۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«توشیرو موتو» رییس کمیته اجرایی المپیک توکیو در این‌باره گفت: می‌خواهیم از طریق تعامل با ارگان‌های پزشکی و پرستاری، بهترین سیستم ممکن را ایجاد کنیم. ایجاد امنیت برای حداکثر کادر پزشکی در زمانهای مواجهه با شرایطی که کلینیک‌های خصوصی به دلیل شیوع کرونا با مدیریت منابع خود دست به گریبان هستند، همچنان بزرگ‌ترین چالش ما محسوب می‌شود.

سازمان دهندگان المپیک توکیو در ماه مارس به دلیل پاندمی کرونا در تصمیمی بی‌سابقه این تورنمنت را به تعویق انداخته و دولت «یوشیهیده سوگا» نخست وزیر ژاپن، باوجود مشکلات موجود، برای آماده سازی همچنان مصمم رو به جلو حرکت می‌کند؛ سوگا پیش از این اعلام کرده بود که المپیک را به «هر قیمتی» برگزار خواهد کرد.

امتیاز میزبانی از بازی‌های المپیک میراث «شینزو آبه» نخست وزیر سابق ژاپن است که در سپتامبر از سمت خود استعفا کرد.

توکیو تحت هدایت آبه امتیاز میزبانی المپیک را به دست آورد و باتوجه به کسب بیش از سه میلیارد دلار از قِبل حامیان مالی داخلی، میلیاردها دلار برای سازماندهی این تورنمنت سرمایه‌گذاری کرد.

 

المپیک این دوره حتی پیش از تعویق، از بودجه اولیه پیش بینی شده تجاوز کرده بود و این کشور براساس اعلام سازمان‌دهندگان تا اینجای کار حدود ۱۳ میلیارد دلار هزینه کرده است.

خلاصه بودجه درنظر گرفته شده در خصوص اقدامات مقابله با کرونا، زیرساخت‌های نمونه گیری پی‌سی‌آر، احداث یک کلینیک تخصصی و همچنین سامانه‌های پوشش راه دور و اقدامات پیشگیرانه در مراکز پردازش غذا و نوشیدنی را شامل می‌شود.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷خردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: توکیو المپیک میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

 

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟