Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رییس بنیاد مستضعفان، استاندار کرمانشاه و جمعی از مقامات ملی و استانی واحد توليدي قوطی سازی سينا كن ( زمزم كرمانشاه) كه از سوي بانك صنعت و معدن تأمين مالي شده است، صبح امروز سه شنبه دوم ديماه سال99 به بهره برداری رسید.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، این مجموعه كه با حضور پرويز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار کرمانشاه، كلانتري مدیریت بانک صنعت و معدن استان کرمانشاه و مقامات استانی به بهره برداری رسید، بزرگترین کارخانه ساخت قوطی کشور است که در زمینه تولید قوطی‌های آلومینیومی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت تولید اسمی سالانه اين شركت ۷۶۰ میلیون قوطی شامل قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی مي باشد كه ظرفيت توليد اين محصول در کشور را به ميزان ۵۰ درصد افزايش مي دهد.
اين طرح با تسهيلات مصوب بانك صنعت و معدن به مبلغ 59 ميليون و 640 هزار يورو كه 40 ميليون يورو (معادل 12 هزار ميليارد ريال) از آن تاكنون پرداخت شده به مرحله بهره برداري رسيده است.
گفتني است، با افتتاح اين طرح در شهرك صنعتي بيستون كرمانشاه از خروج ارز از کشور جلوگيري می شود و امكان اشتغال 162 نفر به صورت مستقيم فراهم خواهد شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فلاح پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: خوزستان برخلاف دیگر نقاط کشور سه اتاق بازرگانی مستقل دارد و این امر ظرفیت بسیار خوبی را برای حوزه صادراتی استان ایجاد کرده است که امیدواریم این هم‌افزایی موجب تحقق شعار امسال و اهداف برنامه‌ریزی دولت شود.

وی به ارتباطات خوب در حوزه اصناف خوزستان اشاره و اظهار کرد: استان خوزستان با حدود ۶ میلیارد دلار، رتبه دوم کشور در حوزه صادرات را کسب کرد.

فلاح بیان کرد: برنامه‌ریزی وزارت صمت برای خوزستان رسیدن به هفت میلیارد دلار صادرات است ولی هدف صنعت، معدن و تجارت خوزستان رسیدن به ۷.۵ میلیارد دلار صادرات است که امیدواریم این امر تحقق یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر ضرورت تمرکز مبتنی بر صادرات تاکید کرد و گفت: میزان صادرات خوزستان از محل تولیدات صمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یکی از اقدامات خوب بود.

وی تصریح کرد: میزان صادرات تولیدات محصولات درون استان خوزستان بیش از پنج میلیارد دلار بوده که صادرات به کشورهای همسایه هدف‌گذاری شده است.

فلاح بیان کرد: صادرات محصولات خوزستان به اوراسیا و روسیه یکی دیگر از اهداف است که تلاش می‌شود در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم اجرا شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: خوزستان ۵۰ رایزن اقتصادی را برای اولین بار در سراسر کشور توزیع و مأموریت جدید محول می‌کند؛ سه نفر از همکاران در صمت خوزستان به عنوان رایزنان اقتصادی انتخاب شدند که می‌توانند ظرفیت خوبی را برای توسعه مبادلات تجاری استان ایجاد کنند.

کد خبر 6089851

دیگر خبرها

  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت