Web Analytics Made Easy - Statcounter

متاسفانه باید بگویم رسانه‌های سادیسمی ضدانقلاب که از تحقیر ملت ایران لذت می‌برند روی مازوخیست‌های داخلی که از تحقیرشدن لذت می‌برند حساب ویژه باز کردند.

به گزارش شریان نیوز،شاید کلمه مازو خیسم به گوشتان خورده باشد اما قطعا نه در مسائل سیاسی بله درست متوجه شده اید مازوخیسم سیاسی  اختلالی که این روزها خیلی از افراد با آن روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر  علائم زیر را دارید گرفتار  این اختلال هستید:

 

 

آیا خبر‌های خوب تان را در مقابل خبر‌های دیگران دست کم می‌گیرید؟!

مثلا چشمتان با خبرواکسن آمریکایی و انگلیسی برق زد و خبر واکسن ایرانی را جدی نگرفتید؟!

آیا در کنار هر خبر مثبتی دنبال یک خبر منفی هستید؟

مثلا رونمایی از تولید خودروی ایرانی تارا را ندیدید و روشن نشدن خودرو توجه تان را جلب کرد؟ احتمالا بعدا هم پی گیری نکردید که اصل خبر دروغ بوده است!

آیا هر خبر مثبتی را با یک برداشت تلخ و منفی بازنمایی می‌کنید؟

مثلا وقتی عدلیه عده‌ای را مورد رافت قرار داده و از زندان آزاد می‌کند پیش بینی افزایش فساد کردید؟ یا دادگاه‌های مبارزه با فساد را صوری و فرمایشی تحلیل کردید؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستیدکه اخبار منفی را از هرجا برسد می‌پذیرید و برایش ندبه و آنرا دست به دست می‌کنید؟

مثلا خبر فلفل دادن به دختر بچه فقیر به ازای پول را دیدید و باور کردید که این ماجرا برای ایران است؟

آیا شما از آن دسته اید که خبر منفی را چندین برابر بزرگنمایی می‌کنید؟

مثلا خبر ترور شهید هسته‌ای را می‌شنوید و به دنبال آن گزارش هالیوودی اینکه ده‌ها نفر تروریست در صحنه بودند و زدند و رفتند و یک تیر هم نخوردند؟

آیا گرفتار تعمیم وبزرگنمایی اخبار منفی به ساختار و کل نظام هستید؟

مثلا یک خبر از فساد اقتصادی بشنوید میگویید کشور ما دچار فساد سیستمی است؟ یا یک خانه در بندرعباس خراب شود میگوئید پس فرق ما با اسرائیلی هاچیست؟

آیا اصلا می توانید خبر‌های مثبت را ببینید؟ یا جلوی چشم تان هم بگذارند از کنارش رد می‌شوید؟

مثلا خبر برق رایگان را شنیدید؟ افزایش سرمایه گذاری در دوران تحریم چه؟ رشد اشتغال در بنگاه‌های بزرگ سال قبل چی؟ رشد فرزندخواندگی در بهزیستی چی؟ و.

بدتر اینکه نعمت‌ها و داشته‌های تان را به تمسخر می‌گیرید؟

مثالش بماند

سوال آخر؛ آیا به شنیدن اشکالات و ضعف‌های دشمنان تان بی تمایلید؟

مثلا اگر از شمابخواهند درباره بی حیثیتی تاریخی آمریکا در هک شدن اطلاعاتش سه خط بنویسید، برای تان میسر است؟ چقدر اطلاعات دارید؟

اگر این نشانه‌ها را در خودتان دارید حتما به بیماری خودحقیرپنداری و مازوخیسم سیاسی گرفتارید. مهم نیست بیماری تان را چه صدا می‌زنید. مثلا ممکن است اسم خود را آرمانخواه بگذارید، اما این آرمانخواهی که بی اعتنا به واقع و دارایی‌های یک ملت است افسانه‌ای توهمی وخیال انگیز بیش نیست.

متاسفانه باید بگویم رسانه‌های سادیسمی ضدانقلاب که از تحقیر ملت ایران لذت می‌برند روی مازوخیست‌های داخلی که از تحقیرشدن لذت می‌برند حساب ویژه باز کردند.

منبع: شریان

کلیدواژه: لذت می برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • اگر معده درد یا رفلاکس معده دارید، این مطلب را بخوانید
  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • ترفندهای کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید