Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش گفت: امروز چهارشنبه مهلت تمدید شده نام نویسی پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ پایان می یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

"فاطمه زرین آمیزی" گفت: با توجه به مهلت تمدید شده برای ثبت‌نام پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، داوطلبان تا امروز (چهارشنبه، ۳ دی) فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شروع به تحصیل داوطلبان پذیرفته شده از نیمسال دوم و بهمن خواهد بود.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به ثبت‌نام حدود ۶۰ هزار نفر براساس سوابق تحصیلی گفت: با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیند‌های این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست.

ثبت‌نام پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۹۹ به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش آغاز شده بود.

برچسب ها: سخنگوی سازمان سنجش ، سازمان سنجش ، کارشناسی ارشد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگوی سازمان سنجش سازمان سنجش کارشناسی ارشد پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

سپهر خلجی امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر