Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:55:04 GMT

بورس پیشتاز سوددهی در بازارهای مالی +نمودار

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۰۱۸۲

بورس پیشتاز سوددهی در بازارهای مالی +نمودار

در نه ماهه ابتدای سال جاری بوررس بیشترین و مسکن کمترین سود دهی را داشته است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در نه ماهه ابتدای سال جاری بوررس بیشترین و مسکن کمترین سود دهی را داشته است. در این میان نیز سکه، طلا، کالاهای بادوام( خودرو و لوازم خانگی) و دلار به ترتیب بالاترین بازدهی‌ را به ثبت رساندند.

بورس

بازار سهام در نه ماهه ابتدای سال ۹۹ با ۱۸۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد بازدهی، پرسود ترین بازار در میان شش بازار مالی بوده است.

شاخص بورس که سال جاری را در سطح ۵۰۸ هزار و ۸۷۹ آغاز کرد، طی نه ماه با رشدی ۹۲۰ هزار و ۲۴۵ واحدی به سطح یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۱۲۴ واحد رسید.

سکه

سکه تمام بهار آزادی ابتدای سال شش میلیون و ۲۰ هزار تومان قیمت داشت و تا ۳۰ آذر ماه به ۱۱ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.

بنابراین سکه با پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت توانست ۸۹.۷ درصد سوددهی داشته باشد.

طلا

طلا سومین بازار پر بازده در نه ماهه ابتدای امسال بوده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار سال را با قیمت ۶۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز کرد. این فلز گرانبها تا پایان نهمین ماه سال به نرخ گرمی یک میلیون و ۱۳۷ هزارتومان رسید.

بنابراین طلا تا اینجای سال موفق به ثبت ۸۴ درصد بازدهی شده است.

کالای بادوام

بر اساس گزارش‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کنند که ماهانه از سوی مرکز آمار ایران منتشر می‌شود، کالاهای بادوام شامل خودرو و لوازم خانگی از فروردین تا پایان آذر ۷۹.۵ درصد بازدهی داشته‌اند.

دلار

هر دلار سال جاری را با قیمت ۱۴ هزار و ۸۹۶ تومان آغاز کرد. طی نه ماه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیممت داشت. بنابراین تا پایان آذر به نرخ ۲۵ هزار و ۳۹۶ تومان رسید.

با این حساب هر اسکناس آمریکایی تا اینجای سال ۷۰.۴ درصد سوددهی داشته است.

مسکن

بررسی گزارش‌های مرکز آمار ایران حاکی از این است که مسکن با ۲۳.۴ درصد بازدهی کمترین سود را میان ۶ بازارمالی داشته است.

منبع:تجارت‌نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام بازار مسکن دلار طلا سکه درصد بازدهی ابتدای سال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران

بررسی داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در کشور از ابتدای سال آبی جاری ۷ اردیبهشت ۱۲.۷ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا 7 اردیبهشت ماه امسال بیشترین کاهش بارش با منفی 40.8 درصد مربوط به استان قزوین است.

بارش‌ها در استان سمنان 40.5 درصد و در تهران 38 درصد کاهش یافته است.

در 25 استان کشور بارش‌ها کاهش یافته است که می‌توان به هرمزگان با کاهش 25.5 درصدی، گیلان با رشد منفی 26.3 درصد (کاهش 175.7 میلیمتری بارش‌ها)، فارس کاهش 28.3 درصد، بوشهر با 27.2 درصد و البرز با کاهش 25.2 درصد اشاره کرد.

در 6 استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران 86.4 میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها 102.5 میلیمتر بوده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا 7 اردیبهشت ماه (دیروز) 12.7 درصد بوده است. به‌عبارت دیگر بارندگی‌ها در پایتخت در بازه اشاره شده 25.9 میلیمتر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول