Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: در تلاش هستیم خانه احزاب استان را به زودی راه اندازی کنیم که باید حداقل پنج حزب درخواست بدهند و درخواست ها رسیده است و با راه اندازی خانه احزاب کار به خوبی مدیریت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در جلسه نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان کرمان با استاندار کرمان اظهار کرد: حضور احزاب در هر کشور نشان توسعه سیاسی و فرهنگی است که در ایران در زمان انتخابات با فعالیت احزاب مواجه می شویم در حالی که افراد فرهیخته عضو احزاب می توانند در همه شئون مملکت تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان کرمان همواره سیاستمداران شایسته ای داشته و دارد که در کشور و حتی در دنیا تاثیرگذار بوده اند و در این استان نیز در شرایط خاص فعالیت احزاب گسترش پیدا می کند.

بصیری تصریح کرد: در استان کرمان دو حزب مستقل استانی، ۱۲ شعبه استانی احزاب ملی و ۵۲ دفتر احزاب در شهرستان ها فعال هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در تلاش هستیم خانه احزاب استان را به زودی راه اندازی کنیم که باید حداقل پنج حزب درخواست بدهند و درخواست ها رسیده و با راه اندازی خانه احزاب کار به خوبی مدیریت خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان راه اندازی خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است