Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده» محمد حسن آصفری به عدم فعالسازی میزهای اقتصادی سفارتخانه‌ها اشاره کرد و گفت: وزارت امور خارجه باید میز اقتصادی در سفارتخانه‌ها را در جهت دور زدن تحریم‌ها فعال کند، کاری که در این چند سال اخیر مغفول واقع شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید این اجازه داده شود که پروتکل‌ها و لوایحی به ما تحمیل شود تا دایره را برای خودمان تنگ‌تر کنیم و در حالت انزوا قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی اوقات یک توافق سبب می‌شود که ما بیشتر در حالت انزوا قرار بگیریم و دولت باید تلاش جدی را در این راستا داشته باشد تا هر توافقی را نپذیریم.

وی اظهار کرد: میزهای اقتصادی در سفارتخانه ها  از پویایی خاصی برخوردار نیستند و الان می بایست فعالیت‌هایی در سفارتخانه‌ها وجود داشته باشد و همچنین اقداماتی را در جهت شناسایی سرمایه‌گذارهای خارجی انجام بدهند که متاسفانه در این حوزه نیز شاهد کم کاری هستیم.

آصفری عنوان کرد: سوالی که برای مجلس شورای اسلامی وجود دارد این بوده که چرا میزهای اقتصادی سفارتخانه‌ها فعال نیستند و البته هم وزیرامور خارجه باید در این زمینه پاسخگو باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اقتصاد محمدحسن آصفری میز اقتصادی وزارت خارجه میزهای اقتصادی سفارتخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، به گفت وگو و تبادل نظر در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تأکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش