Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@22:55:37 GMT

مرگ دو مرد ساوجبلاغی بر اثر گازگرفتگی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۲۵۱۸

مرگ دو مرد ساوجبلاغی بر اثر گازگرفتگی

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، سرهنگ "سیدمجید فیض جعفری" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت ۲ مرد جوان بر اثر گازگرفتگی در منطقه "چندار" شهرستان "ساوجبلاغ" بلافاصله ماموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند.  
وی افزود: با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد، ۲ جوان ۲۱ و ۲۵ساله به دلیل گازگرفتگی و استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، شهروندان عزیز از صحت و درستی وسایل گازسوز خود مطمئن شوند تا شاهد وقوع این چنین حوادث تلخ نباشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گازگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع