Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مشکل فرشید اسماعیلی با این باشگاه حل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه تلویزیونی پاسخگوی سوالاتی پیرامون آخرین شرایط و وضعیت این باشگاه بود. او درباره تکلیف بازی شهرآورد گفت:

در درون باشگاه درباره زمان برگزاری دربی اختلاف نظر وجود داشت بعضی ها معتقد بودند دربی به تعویق بیفتد بهتر است و عده دیگری اعتقاد داشتند به تعویق نیفتد بهتر است، اما فارغ از اینکه ما چه علاقه ای داشتیم سازمان لیگ تصمیم گرفت این بازی به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم تکلیف تاریخ دربی امروز مشخص شود و این دیدار زودتر برگزار شود. شرایط ما بسیار خوب است و انشاالله در این بازی موفق می ‌شویم.

 

مشکل فرشید اسماعیلی حل شد
حجت نظری در مورد آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی و اینکه چه صبحت هایی در جلسه روز گذشته مطرح شده است نیز توضیح داد:

درباره اسماعیلی دو بحث وجود دارد. ایشان گفت و گویی با مدیرعامل باشگاه داشت که منجر به دلخوری شد که ایشان از آقای مددی عذرخواهی کردند. البته این موضوع به علت یک اختلاف حسابی بود که وجود داشت اسماعیلی در مورد پرداختی ها یک ادعا‌هایی داشت که باشگاه آن را قبول نداشت. در نهایت آن موضوع نیز حل شد. چون که در زمان نقل انتقالات در بعضی از قرارداد‌ها و پرداخت‌ها متاسفانه دقت لازم صورت نگرفت که همه اینها باعث سوءتفاهم شد. البته ما در حال رفع این مشکلات هستیم. نهاد‌های نظارتی هم به این موضوع ورود کرده اند. ما تلاش می ‌کنیم در هر دو حوزه زودتر مواجه با بازیکن و پاسخ به نهادهای نظارتی مشکلات را حل کنیم.

قراردادها باعث ورود نهادهای نظارتی شد

نظری در مورد ورود نهاد‌های نظارتی به قرارداد‌های بازیکنان استقلال نیز گفت:

با توجه به اینکه بعضی از قراردادها مقداری خارج از عرف بود و عددها با متوسط قراردادهای لیگ خیلی خیلی متفاوت بود، نهاد‌های نظارتی ورود کردند ما هم طبیعتا پاسخ هایی که داریم را ارائه خواهیم کرد و امیدواریم این پاسخ ها پذیرفته شوند.

حجت نظری ادامه داد:

طبیعی است که همه نهادها این حق را دارند که نسبت به اتفاقاتی که در سازمان لیگ رخ می دهد، ورود کنند. ما نیز سعی می کنیم تا جایی که قانون اجازه می دهد، از اختیاراتمان استفاده کنیم و امیدواریم از این به بعد، مشکلات به وجود نیاید.

حجت نظری گفت:

بعضی از قراردادها نسبت به قرارداد فصل قبل آن بازیکن، خیلی تفاوت فاحشی داشت که باعث ورود نهادهای نظارتی به این قضایا شد. البته سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه در یکی از جلسات هیئت مدیره گفت ایشان با اراده خودشان این قرارداد‌ها را به نهاد‌های نظارتی داده است و خب طبیعی است که آنها این قراردادها را مقایسه می کنند و نظرشان را اعلام می کنند.

حجت نظری گفت:

در نهایت اینکه این قراردادها چه سرنوشتی داشته باشد، من فکر میکنم از آنجایی که بازیکن یک سمت قضیه است و باشگاه سمت دیگر، نمی شود بازیکن را مقصر دانست چرا که باشگاه اگر فکر میکرد مبلغ قرارداد مناسب نیست، می توانست با بازیکن قرارداد نبندد. البته سعادتمند هیچ گاه ریز قرارداد بازیکنان را به هیئت مدیره ارائه نکرد.

 

داوری ها خیلی به ضرر استقلال است
حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درباره اشتباهات داوری گفت:

خود من به عنوان یک هوادار زمانی که بازیها را دنبال می کنم، بعضی از کارشناسان داوری که بازی ‌های استقلال را بررسی می ‌کنند به اشتباهات داوری علیه استقلال اعتراف می کنند. این اتفاق مدام تکرار می ‌شود و ما از این بابت نگرانیم. امیدوارم کمیته داوران ورود جدی تری به این موضوع داشته باشد. اتفاقا فکر می کنم بتوان از امکانات روز دنیا یعنی VAR استفاده کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی حجت نظری باشگاه استقلال باشگاه استقلال حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال فرشید اسماعیلی نهاد های نظارتی حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت؛

برخی از مردم تهران بر آن عقیده بودند که نمایندگان مجلس – حداقل نمایندگان مردم تهران در مجلس – باید این موضوع را از احمد وحیدی، وزیر کشور و سازمان‌های نظارتی پیگیری کنند. با وجود این مطالبه اما نمایندگان مجلس در آخرین روزها از وجود این قرارداد نجومی اظهار بی‌اطلاعی کردند و برخی از آنها این موضوع را در حد خبرهای منتشرشده در رسانه‌ها پیگیری کردند و حاضر نشدند به آن واکنش نشان دهند؛ درحالی‌که برخی از اعضای سابق شورای شهر تهران در مجلس حضور دارند و از اهمیت این قرارداد باخبر بودند. از سوی دیگر انتظار می‌رفت به دلیل اهمیت تهران به عنوان پایتخت ایران و تاثیری که بر دیگر شهرها می‌گذارد، اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به این موضوع ورود پیدا کنند اما اینطور به نظر می‌رسد که حمل و نقل عمومی شهر تهران برای نمایندگان خودروسوار مهم نیست.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین به هم‌میهن گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»

او افزود: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»

علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد. رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901620

دیگر خبرها

  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود