Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس حوزه هنری استان اردبیل از درخشش هنرمند اردبیلی در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از حوزه هنری اردبیل، امیر رجبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماینده هنرمندان استان اردبیل در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خوش درخشید و توانست رتبه‌هایی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محمود مهدوی نویسنده نمایش سیمرغ و اکبر صادقی طراح و کارگردان آن و داور فرمانی، پریسا صدایی آذر و اکبر صادقی هم بازیگران این نمایش هستند، افزود:  آقای صادقی و خانم صدایی‌آذر کاندیدهای این نمایش بودند که اکبر صادقی هنرمند اردبیلی با بازی در نمایش "سیمرغ" توانست مقام سوم جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را کسب کند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: نمایش سیمرغ توسط گروه تئاتر فروغ اردبیل و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان اردبیل و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجتمع فرهنگی هنری فدک تولید شده است.

برگزیدگان سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شدندآثار نمایشی استان کردستان به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتنداختتامیه جشنواره تئاتر مقاومت برگزار شد

رجبی  با بیان اینکه تاثیرگذاری کارهای فرهنگی به مراتب از سایر حوزه‌ها بالاتر است، گفت: حوزه هنری استان آمادگی خود را برای حمایت از کارهای فاخر و ارزشمند اعلام می‌کند و در این زمینه با مجموعه‌های دیگر همکاری و تعاملات همه‌جانبه دارد.

وی همچنین بیان کرد: محمدرضا عرفانی آهنگساز ، مرتضی حیدری، امین موسوی و محمدرضا عرفانی نوازندگان،  فیاض بهرام  دستیار کارگردان، عکاس و طراح پوستر، اکبر صادقی طراح صحنه و لباس، آیسان کاری طراحی و اجرای گریم، بهنام اسداللهی افکت و صدا، فاطمه قلی پور منشی صحنه، زهرا کاری روابط عمومی، مجید بشکل مدیر صحنه و صمد واحدی‌زاده به عنوان سرپرست گروه از دیگر عوامل این نمایش هستند.

انتهای‌پیام/131

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حوزه هنری استان استان اردبیل اکبر صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد