Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@23:51:18 GMT

امیر روستایی؛ عجیب ترین مهاجم لیگ بیستم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۵۷۷۶

امیر روستایی؛ عجیب ترین مهاجم لیگ بیستم

مهاجم جوان پیکانی ها که از ابتدای لیگ بیستم دوباره به این تیم پیوست، در دیدار امروز مقابل سایپا توانست تنها گل تیمش را به ثمر برساند. این گل پس از چند بازی فراز و نشیب برای پیکانی ها به ثمر رسید

امیر روستایی را می توان یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران در سال های اخیر دانست.

به گزارش طرفداری، او که به همراه تیم ملی جوانان در رقابت های جام جهانی نیز حضور داشت به عنوان یک استعداد با تیم پیکان درخشید و در نهایت توانست خود را به پرسپولیس برساند اما پس از اینکه در یک سال حضور در این تیم موفق به عرض اندام نشد، باز هم به صورت قرضی راهی باشگاه قدیمی خود شد تا بتواند یک بار دیگر با پیراهن پیکان نام خود را سر زبان ها بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی پس از حضور قرضی در پیکان، در بازی تدارکاتی تیمش هت تریک کرد اما در اولین دیداری که برای پیکان در لیگ برتر بازی کرد مقابل شهر خودرو پنالتی از دست داد. روستایی از بازی دوم لیگ به میدان رفت. دیداری که هر چند با سه امتیاز روستایی و همبازیانش به پایان رسید اما این مهاجم جوان پنالتی که برای تیمش به دست آمده بود را از دست داد. دومین حضور روستایی در ترکیب اصلی پیکان با یک پاس گل از سوی او به پایان رسید.

امیر روستایی

مهاجم جوان پیکانی ها که گویا تصمیم گرفته در هر دیدار یک حرکت تعیین کننده برای تیم خود و یا تیم حریف داشته باشد، در بازی برابر آلومینیوم یک پنالتی دیگر از دست داد تا تیمش نتواند به پیروزی برسد و در نهایت با تساوی بدون گل کار را تمام کند. روستایی البته در دیدار بعدی تیمش نیز موفق نبود. او در دیدار برابر تراکتور با پاس اشتباه باعث شد تا مهاجم حریف دروازه پیکانی ها را باز کند و به این ترتیب شکست تارتار و بازیکنانش رقم بخورد.

آخرین اتفاق حول این مهاجم پرکار نیز به بازی امروز تیمش بر می گردد. پیکانی ها هر چند بازی برابر سایپا را با تساوی به پایان رساند اما تنها گل آن ها روی حرکت زیبای امیر روستایی به دست آمد. او از اشتباه مدافع سایپا نهایت استفاده را برد و با گلی که به ثمر رساند توانست تنها امتیاز تیمش را به ارمغان بیاورد و در نیمه دوم نیز به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

با توجه به نکات بالا که عنوان شد می توان روستایی را یکی از عجیب ترین مهاجمان لیگ بیستم دانست. او در هفت دیداری که به میدان رفت دو پنالتی از دست داد، یک پاس گل به حریف داد، یک بار گلسازی و سپس گلزنی کرد و در نهایت با مصدومیت از زمین خارج شد. مهدی تارتار پیش از این درباره روستایی گفته بود:

استفاده از بازیکن جوان، تاوان دارد.

به نظر می رسد پیکان با دو پنالتی از دست داده روستایی و یک پاس گل او به حریف، تاوان جوانی این مهاجم را داده و حالا نوبتی هم که باشد، نوبت گل زدن های این مهاجم جوان است.

 

همچنین بخوانید:

پیکان 1-1 سایپا / کامبک شاگردان صادقی مقابل پیکان 10 نفره ناتمام ماند

تارتار: تک امتیاز مقابل سایپا برای پیکان بد نبود

صادقی: عملکرد سایپا مقابل پیکان بی نقص بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر روستایی مهاجم جوان پیکانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود