Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود رضایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : ۲ هزار و ۵۶۲ مددجوی کرمانشاهی در مناطق روستایی و عشایر استان کرمانشاه تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند.

او گفت : این نهاد به صورت ماهانه حق بیمه مددجویان را به سازمان‌های بیمه گر پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه به قرار گرفتن سه هزار و ۴۰۵ مددجوی کرمانشاهی زیر چتر حمایتی بیمه سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: بانوان سرپرست خانوار کمتر از ۵۰ سال سن و مددجویان موفق مجری طرح اشتغال نیز مشمول بیمه سازمان تأمین اجتماعی می‌شوند.

رضایی افزود: خدمات حمایتی و بیمه‌ای کمیته امداد با هدف توانمندسازی خانوار‌های مددجو ارائه می‌شود.

او گفت: مددجویان بهره‌مند از بیمه‌های اجتماعی، روستاییان و عشایر از مزایای بازنشستگی بهره مند می‌شوند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر فارس در گفتگوی اختصاصای با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: تاکنون ۲۴ هزار مادر غیر شاغل داری سه فرزند در استان فارس، بیمه شده اند و نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری هم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
حسن کمالی افزود: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به صورت رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان تأکید کرد: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۱۷۴ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان فارس، در این طرح ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی