Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@20:01:01 GMT

قتل مادر جوان توسط پسر 14 ساله اش در قزوین

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۶۴۵۲

قتل مادر جوان توسط پسر 14 ساله اش در قزوین

به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی در شهر اقبالیه بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۲۰ به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس قزوین، مأموران با حضور در محل درگیری و اخذ مجوز قضایی و ورود به منزل با صحنه هولناک قتل خانمی ۴۰ ساله توسط فرزند ۱۴ ساله روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران بلافاصله قاتل را در محل دستگیر و برای بررسی موضوع به مقر انتظامی منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی استان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث مادر قتل پسر جوان قزوین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا قتل فیلم اعدام ویدیو قیمت تهران عکس مهراد جم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین