Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمز هاردن روزهای ناآرامی را سپری می‌کند.

درست مثل اتفاقی که پیش از حضور جیمز هاردن در حباب NBA رخ داده بود، این بازیکن درگیر یک حاشیه جدید شده است.

هیوستون راکتس و لیگ NBA مشغول بررسی ویدیویی هستند که در آن جیمز هاردن بدون ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در یک میهمانی در کلوپ شبانه شرکت کرده است. اگر مدیران لیگ و راکتس به این نتیجه برسند که هاردن پروتکل‌های لیگ برای جلوگیری از ابتلا به کوید-19 را نقض کرده، احتمال حضور این بازیکن در اولین بازی هیوستون راکتس در فصل جدید زیر سوال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، در این ویدیو جیمز هاردن در یک جشن کریسمس در کلوپ شبانه دیده می‌شود و حالا مدیران فرنچایز و سران لیگ تازه بودن ویدیو را بررسی خواهند کرد. پروتکل‌هایی که NBA برای مقابله با پاندمی کرونا وضع کرده، حضور بازیکنان در میکده‌ها، سالن‌های تفریحی، کلوپ‌های شبانه و گردهمای با حضور بیشتر از 15 نفر را ممنوع می‌کند. اما هاردن در یک استوری اینستاگرامی به این حاشیه پاسخ داد:

باز هم یک ماجرای دیگر. من به میهمانی یکی از دوستان دختر قدیمی‌ام (نه کلوپ شبانه) رفتم چون او حالا به یک رییس تبدیل شده و انسان‌های اطرافش را به موفقیت رسانده است. و حالا این به یک دردسر تبدیل شده است. هر روز یک ماجرا درست می‌شود. مهم نیست چندبار برای من شایعه درست کنید، در نهایت همیشه حقیقت مشخص خواهد شد.

تا زمان نگارش این مطلب مشخص نیست این ویدیو در چه مکانی ضبط شده است. ESPN و سایر رسانه‌های در ابتدا اعلام کردند هاردن در یک کلوپ شبانه حضور داشته است. بر اساس قوانین لیگ، اگر ثابت شود جیمز هاردن پروتکل‌ها را زیر پا گذاشته، لیگ یا تیمش می‌توانند این بازیکن را با یک هشدار، جریمه نقدی یا حتی محرومیت روبرو کنند. محرومیت هاردن از یک بازی مساوی است با از دست دادن 284 هزار دلار از دستمزد این بازیکن. همچنین در صورت اثبات نقض پروتکل بهداشتی توسط هاردن، او باید در قرنطینه باشد و شش تست منفی را پشت سر بگذارد تا بتواند اولین بازی خود در فصل 2020/21 لیگ NBA را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

نظرسنجی سالانه NBA از مدیران تیم ها؛ لس آنجلس لیکرز با اختلاف قهرمان، یانیس برنده مجدد MVP

گران ترین قرارداد تاریخ NBA بسته شد؛ یانیس آنته توکومپو قراردادی 228.2 میلیون دلاری با میلواکی باکس به امضا رساند

نگاهی به فصل 2020/21 لیگ NBA؛ از تغییرات اعمال شده تا مدعی های احتمالی

بروکلین نتس 125-99 گلدن استیت وریرز / بازگشت دورنت و شروع مقتدرانه نتس برابر جنگجویان

لس آنجلس لیکرز 109-116 لس آنجلس کلیپرز / قهرمان NBA فصل را با شکست برابر همشهری مدعی آغاز کرد!

بسکتبال NBA | حلقه قهرمانی لس آنجلس لیکرز در فصل 2019/20 / عکس

5 حرکت برتر بازی های 22 دسامبر 2020 لیگ NBA / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کلوپ شبانه جیمز هاردن لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

 

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان