Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:36:25 GMT

وزیر صمت: مشکلی برای تامین پوشک بچه نداریم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۸۱۰۲

وزیر صمت: مشکلی برای تامین پوشک بچه نداریم

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب، افزود: در این کمیته از نظر نخبگان، تشکل‌ها و بخش خصوصی برای ارائه راه حل‌های تخصصی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه محصولات سلولزی و بهداشتی و تیشو استفاده شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تصمیمات گرفته شده در وزارت صمت همواره با نظر بخش خصوصی و تشکل‌ها بوده است، بیان کرد: تصمیمات اخیر در خصوص سیاست‌های جدید صادراتی که سبب گشایش‌های خوبی در حوزه تامین اقلام مورد نیاز مردم و مواد اولیه کارخانجات شده است، نیز بر همین منوال با نظر موافق بخش خصوصی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تأمین مواد اولیه کارخانجات تیشو (محصولات سلولزی و بهداشتی)، بیان کرد: تولید کنندگان تیشو، محصولات سلولزی و بهداشتی می‌توانند تامین مواد اولیه خود را با استفاده از ابلاغیه‌های جدید صادراتی اعم از طریق ارز اشخاص یا واردات در مقابل صادرات انجام دهند و در کنار این‌ها از خطوط اعتباری با شرکت‌های تامین کننده خارجی نیز می‌توانید برای تامین مواد اولیه خود استفاده کنند.

در تأمین و عرضه پوشک بچه مشکلی نداریم

رزم حسینی در ادامه با اعلام اینکه در زمینه تولید و عرضه پوشک بچه مشکلی در کشور نداریم، گفت: بنابر آمار اعضای انجمن؛ تولید و عرضه پوشک بچه به خوبی در حال انجام می‌باشد و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر مصلحت تأمین و فراوانی کالا بر رونق تولید، اضافه کرد: تصمیمات در حوزه رونق تولید برای بهره مندی عموم مردم باید شجاعانه گرفته شود و خوشبختانه با اتخاذ این رویه کمبود کالا در کشور نداریم، اگر چه ممکن است به خاطر تغییر برخی متغیر‌های اقتصادی گرانی‌های وجود داشته باشد.

وی تولید ثروت و کارآفرینی را مقدس و مورد تکریم دانست و بیان کرد: مسئولان نظام همواره بر این موضوع تاکید داشتند و مقام معظم رهبری، تولیدکنندگان و کارآفرینان را «عابدین» نامیدند که بر همین اساس وزارت صمت حمایت از تولید را وظیفه جدی و محوری خود می‌داند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی پوشک بچه وزیر صمت علیرضا رزم حسینی کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی مواد اولیه پوشک بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد

امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس  در مورد در اختیار قرار دادن زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: بانک‌ها به تعهدات خودشان به درستی در بحث مسکن عمل نکردند تامین این مقدار سپرده برای اقشار آسیب پذیر و متوسط سخت است اینکه ماهی چهل پنجاه میلیون بدهند دشوار است.  باید قانون مصوب مجلس در بحث در اختیار قرار دادن تسهیلات و زمین به مردم اجرایی شود نا فرد با دست خودش مسکن بسازد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع باید ساخت مسکن را به مردم واگذار کنیم و ما مرحله به مرحله نظارت کنیم. هزینه ساخت مسکن در شهرهای بزرگ یک میلیارد است کدامیک از افراد آسیب پذیر می توانند این را آماده کنند ما در مجلس مطرح کردیم که زمین را دولت بدهد. به جز چند کلان شهر دولت مشکلی برای تامین زمین در سایر شهرها ندارد.

جعفری نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اگر می خواهیم اقشار آسیب پذیر دارای مسکن شوند چاره ای جز اینکه زمین و تسهیلات در اختیار آنها  قرار دهیم نداریم. ما نمی توانیم فقط با امکانات دولتی برای افراد بی مسکن مسکن آماده کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهترین راه برای حل مشکل مسکن مشارکت مردم است، گفت: بروکراسی و ساختار معیوب هم این اجازه را نمی دهد که دولت همه نیازهای بخش مسکن را برطرف کند. دولت هم ‌اراده کند نمی تواند کاری کند. ما نمی توانیم فقط با امکانات دولتی برای افراد بی مسکن مسکن آماده کنیم. باید برای حل مشکل مسکن از ظرفیت مردم استفاده کنیم و بهترین بستر برای تحقق این امر عرضه زمین توسط دولت و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به مردم از طریق شبکه بانکی است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند