Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت برزیل قصد دارد تمامی مسافرانی را که از مبداء انگلیس راهی این کشور شده‌اند به مدت ده روز قرنطینه کند.

 رسانه‌های خبر اعلام کردند دولت برزیل قرنطینه ۱۰ روزه همه مسافرین ورودی به برزیل از مبدا انگلستان را خواستار شد.

از زمان شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس بیشتر کشورهای جهان مرزها و ورودی های کشور خود را به منظور مقابله با این نوع از ویروس بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق آمار وزارت بهداشت، در برزیل تعداد ۴۶۶۹۶ مورد جدید از ابتلای به کویید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.
از ابتدای شیوع همه گیری کرونا تا به حال، ۷۳۶۵۵۱۷ مورد از این  بیماری در برزیل گزارش شده است.

طی شبانه روز گذشته ۹۶۱ مورد نیز مرگ و میر ثبت شد که در مجموع شمار جانباختگان کرونایی در برزیل را به  ۱۸۹۲۲۰ نفر رساند.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش وقتی کروزیرو برای اولین بار در تاریخش به دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد، رونالدو نازاریو که فوتبالش را از این باشگاه شروع کرد، قدم پیش گذاشت و با خریدن مالکیت باشگاه وعده داد تیم را به سطح اول فوتبال برزیل برمی‌گرداند و به قولش نیز عمل کرد. رونالدو ولی دیشب باشگاه را به ارزش 109 میلیون یورو فروخت.

وقتی از اسطوره برزیل در مورد احتمال فروش وایادولید، دیگر باشگاهی که مالکیتش را برعهده دارد، سوال شد، او پاسخ داد: «بله، وایادولید را هم به زودی می‌فروشم.»

وایادولید که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اکنون تیم دوم جدول است و شانس بالایی برای بازگشت به لالیگا دارد. تیم وقتی سقوط کرد، رونالدو با انتقادات فراوانی از سوی هواداران روبه‌برو شد اما او گفت وایادولید را خیلی سریع به لالیگا برمی‌گرداند. رونالدو به این هدف نزدیک است اما با بازگشت به لالیگا او قصد دارد مالکیت را واگذار کند. به نظر رونالدو از تیمداری در فوتبال خسته شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت