Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل گفت: محیط زیست به هیچ عنوان به معنای محیط ایست و توقف برای توسعه و پیشرفت صنعت نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سید عباس نگهبان در آیین بهره برداری از پروژه جایگاه مدیریت پسماند فولاد کویر با بیان اینکه تمام دغدغه های این نهاد، حفظ سلامت جامعه است، گفت: آران و بیدگل شهرستانی صنعتی است که وجود یک شهرک صنعتی خارج از حریم شهری در آن ضروری به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل، جایگاه مجتمع فولاد کویر در آران و بیدگل را جایگاهی محکم توصیف کرد و گفت: این مجتمع توسعه خواهد داشت و به دنباله آن استقرار صنایع پایین دستی در منطقه نیز صورت خواهد پذیرفت.

 

نگهبان با تاکید بر اینکه، محیط زیست به هیچ عنوان به معنای محیط ایست و توقف برای توسعه و پیشرفت نیست، تاکید کرد: مجتمع فولاد کویر شرکتی فعال است که انتظار می رود همچون همیشه رعایت مسایل زیست محیطی را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

 

 

مردم باید از ظرفیت های صنایع پایین دستی فولاد آگاهی یابند

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل هم در این مراسم اظهار داشت: برای خروج منطقه آران و بیدگل و کاشان از اقتصاد تک محصولی، شرکت های کوچک با سرمایه گذاری متوسط و اندک بایستی در منطقه استقرار یابند.

 

سرهنگ پاسدار حسن فخرل افزود: همه مردم منطقه باید از ظرفیت های صنایع پایین دستی فولاد آگاهی یابند تا بتوانیم نگرش سرمایه گذاری و کارفرمایی را اشاعه دهیم.

 

وی با بیان اینکه کشور ما دارای ذخایر بسیار غنی معدنی در حوزه فولاد است، گفت: خصوصیت و ویژگی بارز و شایسته تقدیر مجتمع فولاد کویر، استفاده از مواد اولیه داخلی و همچنین بومی سازی تکنولوژی و قطعات مورد نیاز صنعت است.

 

آیین بهره برداری از جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، با حضور رئیس اداره محیط زیست شهرستان آران و بیدگل، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، معتمدان محلی در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل برگزار شد.

 

پروژه جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر با ظرفیت، دو هزار متر مکعب در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۷۶ متر مربع احداث شده است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل فولاد کویر آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر