Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر روستایی زننده تک گل پیکان در دیدار با سایپا بود اما این گل منجر به برد پیکانی‌ها نشد و آنها در نهایت با کسب تساوی  این بازی را ترک کردند.

به گزارش ورزش سه ؛ دو تیم سایپا و پیکان به دلیل نتایج هفته اخیرشان به دنبال برد بودند اما در نهایت با نتیجه تساوی بازی را به اتمام رساندند. امیر روستایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و تا دقیقه ۶۵ سوار بر بازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول فوتبال شناور بازی کردیم و توانستیم به گل برسیم خدا را شکر این بازی گل زدم و زحمات تمام بچه‌ها را به ثمر رساندم.


بازیکن پیکان در خصوص شادی بعد از گل، به شدت شور و شوق داشت و گفت: به هر حال فشار رویم بود چون دو ضربه پنالتی خراب کرده بودم ولی خدا را شکر که توانستم گل بزنم تا کمی فشارها از روی من برداشته شود و بتوانم به تیم و آقای تارتار کمک کنم.

 

 

 

 


او که بعد از گل در نیمه دوم تعویض شد در این خصوص ادامه داد: برای تعویض نظر آقای تارتار بود و مهم موفقیت تیم است.


این بازیکن در خصوص اعتراض پیکانی‌ها به داور گفت: من فکر می‌کنم داور در جریان بازی سوتهای پنجاه پنجاه را به سود سایپا می زد و کمی تیم ما را عصبی کرده بود .


این بازیکن در خصوص دیدار بعدی با نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: امیدوارم سه امتیاز آن بازی را بگیریم و  نتایج یکی دو هفته اخیر را جبران کنیم و به رتبه های بالاتر برسیم.


روستایی در پایان افزود: جا دارد از کادر فنی جسور پیکان تشکر کنم که واقعا پای بازیکنانشان ایستادند. من خیلی چیزها در این مدت از آنها یاد گرفته ام و قطعا این تیم در آینده اتفاقات بهتری را خواهید دید.

پیکان امیر روستایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان امیر روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی ذوب آهن ۲ - آلومینیوم ۰ (فیلم) خلاصه بازی آلومینیوم - پرسپولیس (فیلم) خلاصه بازی ملوان ۱ - سپاهان ۲ (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!