Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:20:46 GMT

طرح زمستانی«سلام» در بندر آستارا اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۰۱۸۸

طرح زمستانی«سلام» در بندر آستارا اجرا می شود

عاطفی از اجرای طرح زمستانی«سلام» با هدف انس بیشتر نوجوانان و جوانان با اهل بیت(ع) و ترویج تفکر انقلابی در شهرستان آستارا خبر داد.

«قربانعلی عاطفی» امروز(پنجشنبه، ۴ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) و هیئت مذهبی ثارالله مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد ویژه برنامه های متنوعی در قالب طرح زمستانی«سلام» برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نوجوانان و جوانان تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا با بیان اینکه طرح زمستانی«سلام» در طول سه ماه و در مناسبت های مختلف برگزار می شود، افزود: ویژه برنامه های دی ماه طرح زمستانی«سلام» با عنوان سلام بر مادرم زهرا(س)، ویژه برنامه های بهمن ماه با عنوان سلام بر روح الله(قدس سره) و ویژه برنامه های آخرین ماه زمستان نیز با عنوان سلام بر پدرم حضرت علی(ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه نامه ای به سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یا نامه ای به دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده،مسابقه کتابخوانی حضرت فاطمه زهرا(س)، روضه خانگی و مرثیه خوانی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در محضر مقام معظم رهبری به مناسبت ۹ دی و دهه بصیرت و اهدای جوایز به افراد مزین به نام قاسم از برنامه های اولین ماه فصل زمستان در قالب طرح زمستانی«سلام است»، تصریح کرد: برگزاری مسابقه عکاسی، تهیه روزنامه های دیواری،خوانش خاطرات انقلاب، لب خوانی سرودهای انقلاب، مسابقه کتابخوانی باعنوان بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز زن و ارسال پیامک تبریک به مناسبت روز زن از برنامه های ماه بهمن در قالب طرح زمستانی«سلام» است.

 

عاطفی گفت: بوسه بر پیشانی و دستان پدر، برگزاری جشن خانگی و مسابقه کتابخوانی از برنامه هایی تدارک شده اسفندماه در قالب طرح زمستانی«سلام» است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا اضافه کرد: تقویت فضای معنوی و انس هرچه بیشتر فرزندان به ویژه نوجوانان و جوانان با اهل بیت(ع)، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ارتقاء نشاط و تفریح برای خانواده ها، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد صمیمیت بین والدین و فرزندان، ارائه الگوی مناسب برای فرزندان و ترویج بصیرت و تفکر انقلابی از اهداف برگزاری طرح«سلام» است.

 

عاطفی خاطرنشان کرد: طرح زمستانی«سلام» به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود و در اجرای طرح از صفحات مجازی کانون های فرهنگی و هنری شهرستان و برخی گروه های مجازی دیگر بهره گرفته می شود.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا علیه السلام بندر آستارا غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مسابقه کتابخوانی ویژه برنامه فرهنگی و هنری بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی