Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:40:47 GMT

شارلوا مشتری جدید مجید حسینی / نشریه ترک

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۰۶۹۰

گفته می شود ترابزون اسپور حاضر است حسینی را حتی با قیمت پایین تر نیز به فروش برساند.

مجید حسینی، مدافع ایرانی باشگاه ترابزون اسپور در لیست فروش این تیم قرار گرفته و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات زمستان یا در پایان فصل راهی تیم دیگری خواهد شد.

به گزارش طرفداری، نشریه دامگا ترکیه خبر داد که احتمال خروج مجید حسینی از لیست بازیکنان ترابزون در زمستان زیاد است و باشگاه ترابزون اسپور برای فروش این بازیکن حتی با قیمت پایین تر هم آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ملی پوش ایرانی جایی در برنامه های آینده عبدالله آوچی سرمربی تیم ندارد و نمی خواهد با نیمکت نشینی جایگاه خود را در تیم ملی ایران از دست دهد. به همین خاطر به دنبال جدایی و رفتن به تیم جدیدی است تا بتواند دقایق بیشتری بازی کند.

پیش از این حسینی از سمپدوریا، اندرلخت، پورتو و 3 باشگاه قطری پیشنهاد داشت. جدیدترین پیشنهاد این بازیکن از سوی باشگاه شارلوا بلژیک است که دو بازیکن ایرانی دیگر را در اختیار دارد.

 

همچنین بخوانید:

پیروزی ترابزون اسپور مقابل هاتای اسپور در غیاب مجید حسینی

نیمکت نشینی مجید حسینی مقابل هاتای اسپور

برتری ترابزون اسپور مقابل ریزه اسپور در حضور کوتاه مجید حسینی

خط قرمز سرمربی ترابزون اسپور روی نام مجید حسینی

حضور مجید حسینی و دو بازیکن دیگر در لیست خروجی ترابزون اسپور

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترابزون اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ