Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رغم آنکه دونالد ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست در انتخابات جنجالی نوامبر نشده، شواهد نشان می‌دهد دولت ترامپ طی ۲ هفته آینده روند ترک کاخ سفید را آغاز خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نیوزویک، علی رغم مقاومت ترامپ در پذیرش شکست در انتخابات و طرح ادعای تقلب گسترده در رای گیری نوامبر و تلاش های مداوم متحدان سیاسی جمهوریخواهش برای تغییر نتایج انتخابات، شواهد نشان می دهد که دولت ترامپ ظرف 2 هفته آینده روند خروج از کاخ سفید را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ترامپ روز سه شنبه با انتشار پیام ویدئویی ضمن حمله به بسته نجات مالی و اقتصادی کرونایی که در کنگره تصویب شده، گفت: شاید دولت بعدی، دولت من باشد.

سناتور آمریکایی: عفو مجرمان توسط ترامپ نشان داد که این دولت تا هسته پوسیده استواکنش پلوسی به وتوی بودجه نظامی آمریکا از سوی ترامپترامپ خواستار تعیین یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره تقلب انتخاباتی شد

 

ترامپ روز دوشنبه نیز با نمایندگان جمهوریخواهی که قصد دارند با آرا الکترال برخی ایالت ها مخالفت کنند، دیدار و گفت وگو کرده است. نشست کنگره آمریکا برای بررسی نتایج آرا الکترال قرار است 6 ژانویه برگزار شود. ولی در داخل کاخ سفید خبرها حاکی از آن است که دولت ترامپ اماده ترک قدرت است.

کارکنان دفتر کاخ سفید اخیرا ایمیلی را از دفتر اجرایی رئیس جمهور دریافت کرده است که به آنها دستور داده است برای خروج از کاخ سفید از روز 4 ژانویه (15 دی ماه) آماده باشند.

این در حالی است که تاکنون بیش از 50 مورد شکایت از سوی ترامپ و متحدانش برای ابطال نتایج انتخابات در دادگاه های مختلف رد شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان