Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از حلقه دره، مسکن مهرماهدشت، نهر سیاه جوی و محل احداث اردوگاه ماده ۱۶ استان که روز پنجشنبه به اتفاق نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، صورت گرفت، افزود: این بازدید از مشکلات ماهدشت پیرو درخواست‌های مردمی انجام شد تا از نزدیک شاهد اقدامات برنامه ریزی شده جهت رفع موانع باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حلقه دره از سال‌ها پیش در این مکان ایجاد شده و روزانه به طور متوسط هزار و ۴۰۰ تن زباله از سراسر استان در این محل به شیوه سنتی دفن می‌شود.
شهبازی گفت: سال گذشته در تعاقب بازدیدهایی که داشتیم، مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نسبت به اقدام در خصوص حل این معضل بزرگ اقدام کنند.
وی با بیان اینکه حلقه دره مکانی برای تجمع حیوانات بلاصاحب شده، افزود: همچنین قرار شد که شهرداری کرج مکان جدیدی جهت دفن و بازیافت زباله ایجاد کند، از این رو برنامه ریزی شد تا با ایجاد فضای جدید، مشکلات دفن زباله کرج تا ۲۰ سال آینده حل شود.
استاندار البرز اضافه کرد: همچنین مقرر شد که تنها زباله‌های کرج و فردیس در این مکان ساماندهی شوند و برای سایر شهرستان‌ها مکانی در نظرآباد پیش بینی شده است.
وی گفت: باید از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز بهره برداری کنیم تا در این محل در خصوص کمپوست و تولید انرژی وارد عمل شوند.
شهبازی با اشاره به بازدید از مسکن مهر ماهدشت، افزود: این محل، زیرساخت‌های مناسبی ندارد بنابراین به طور قطع اگر این مجموعه مدیران در زمان ایجاد آن حضور داشتند از ساخت و سازهای گسترده جلوگیری می‌کردند.
وی گفت: ولی اکنون حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت در مسکن مهر ماهدشت مستقر هستند که باید جهت تسهیل در ارائه خدمات به آنها اقدام کنیم.
استاندار البرز با قدردانی از نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی به جهت جدیت در پیگیری مطالبات مردم، افزود: مقرر شد فرماندار کرج در یک فرصت ۱۰ روزه برای احصا مشکلات و موانع مسکن مهر ماهدشت اقدام کند تا در قالب جلسه‌ای برای اختصاص اعتبارات لازم جهت ارتقا زیرساخت‌ها، تصمیم گیری کنیم.
وی با اشاره به بازدید از نهرسیاه جوی، عنوان کرد: ساماندهی و لای روبی نهر سیاه جوی برای پیشگیری از حوادث و مشکلات ناشی از بروز سیلاب‌ها ضرورت دارد و باید شهرداری منطقه با اهتمام ویژه ای وارد عمل شود.
شهبازی گفت: البته طی چند دهه گذشته ساخت و سازهای غیر مجاز از نهر دلمبر تا نهر سیاه جوی منجر به مسدود شدن راه طبیعی سیلاب‌ها شده و مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.
وی افزود: از زمان حضورم در استان با جدیت وارد عمل شدم تا از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کنم که بر این اساس کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و سایر کمیسیون‌هایی که خروجی آنها به چنین مسائلی دامن می‌زند را منع کردم.
استاندار البرز ادامه داد: اردوگاه ماده ۱۶ نیز یک ضرورت غیر قابل انکار برای استان است از این رو جانمایی صورت گرفته و روند اجرای پروژه نیز دنبال می‌شود، از دبیر جدید شورای هماهنگی مواد مخدر استان انتظار می‌رود در این رابطه با جدیت بیشتری وارد عمل شود تا برنامه‌ها و پیگیری‌ها به ثمر بنشیند.

کد خبر 5103762

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز شهرستان کرج ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا گرگان کرمانشاه پرستار آمار کرونا بوشهر قاسم سلیمانی شهرستان کرج بارش برف عکس استانها شیوع کرونا مسکن مهر وارد عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و گفت: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

 حسن عسکری، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره، اظهار کرد: اقدامات خوبی طی ۲ سال اخیر در این حوزه‌ها انجام گرفته که امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه وظیفه هیئت تطبیق، تطبیق مصوبات با قانون است، افزود: هیئت تطبیق با اعضای شورای شهر نهایت همکاری را دارد این در شرایطی است که مسئولیت این مصوبات متوجه اعضای هیئت تطبیق است.

فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و ادامه داد: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

وی رفع مشکل اراضی قولنامه‌ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می‌شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور دنبال شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج