Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:12:00 GMT

اگر از تعلقات پاک شدیم، می‌شویم قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۴۰۹۰

اگر از تعلقات پاک شدیم، می‌شویم قاسم سلیمانی

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آن چه برای سردار سلیمانی اهمیت داشت، این بود که باید ولی و حجتی که خدای متعال، فرمانش را واجب دانسته است، اطاعت کند و تا آخرین لحظه نیز در کنار حجت الهی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در یادواره شهدای بین‌المللی مدافعان حرم استان خوزستان که امروز چهارم دی‌ماه در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین عاملی که باعث می شود انسان از همراهی انسان کامل باز بماند، تعلقات او است، در حالی که همراهی با ولی و حجت الهی آنقدر مهم است که بر تمام تعلقات انسان باید فراغت حاصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدا را ببینید که چگونه از تعلقات دنیایی دست کشیدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی عزیز و نور چشم ما بود. او به گونه‌ای بود که تعلقات متعدد مقدس داشت و طبعا او تعلقات هوا و هوس و تعلقات پَست نداشت و آن چه برای او اهمیت داشت، این بود که باید ولی و حجتی که خدای متعال، فرمانش را واجب دانسته است، اطاعت کند و تا آخرین لحظه عمرش نیز در کنار حجت الهی قرار گرفت و شهدای عزیز ما نمونه های بارز این مصداق هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در تمام ۴۱ سالی که از عمر انقلاب گذشته است، هر کجا توفیقی بر ما حاصل شده است، به خاطر این بوده که تعلقات مقدس و حتی به ظاهر مقدس را کنار گذاشته‌ایم و اطاعت بی چون و چرای رهبر نظام انقلاب اسلامی را بر کارنامه عمل خودمان به ثبت رسانده ایم. با کمال تاسف نیز هر کجا با موفقیت نبوده است، جاهایی بوده است که برخی فکر کرده‌اند که اگر بخواهند در این جا مقدس بر امام خود شوند، شاید بتوانند منفعتی به کشور برسانند که در همین جاها ضربه خورده‌ایم.

وی عنوان کرد: خداوند می فرماید، اگر می‌خواهید همراهی محمد و آل محمد (ص) را داشته باشید و تا پایان خط و تا عصر عاشورا کنار حجت الهی باشید، باید تعلقات خود حتی تعلقات مقدس را کنار بگذارید و خود را پاک کنید. پس اگر همراهی با قرآن کریم از طهارت باطن شرط است، همراهی با حجت الهی نیز از طهارت باطن شرط است. یعنی اگر می خواهیم پیامبر و آل پیامبر و ولایت فقیه را همراهی کنیم باید پاک باشیم، حتی از تعلقات مقدس؛ و اگر به این صورت شد، می شویم حاج قاسم سلیمانی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی قاسم سليماني حجت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شرایط دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان نامشخص است.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت اما وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

اینطور که از تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد بیرانوند شرایط صد درصدی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد و امیر رفیعی دوباره درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

شانس بازی کردن بیرانوند در بازی چهارشنبه زیاد نیست مگر اینکه در روزهای باقیمانده کادرفنی پرسپولیس تصمیم دیگری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیرانوند با دست مصدوم در تمرین پرسپولیس (+عکس) آخرین وضعیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج