Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:46:59 GMT

ریشه کنی بی سوادی در اسدآباد طی برنامه سه ساله

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۴۷۸۵

ریشه کنی بی سوادی در اسدآباد طی برنامه سه ساله

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: از جمعیت ۱۰ تا ۴۹ سال شهرستان براساس آخرین سرشماری سال ۹۵ حدود ۹۸ درصد جمعیت از نعمت سواد بهره مند هستند.

حمزه عبدکوند پنجشنبه ۴ دی ماه در شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: براساس خوداظهاری افراد در سرشماری سال ۹۵ تعداد ۳۸۰۰ نفر خود را بی سواد اعلام کردند که طی این مدت ۱۷۰۰ نفر از جمعیت گروه هدف ۱۰ تا ۴۹ سال خارج شده اند و در حال حاضر این شهرستان در گروه هدف مورد نظر دارای ۲۱۰۰ نفر بی سواد بوده که باید با راهکارهای مختلف تشویقی به دنبال باسواد شدن این افراد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اولویت قرار دادن تشکیل کمیته در سطح روستاها  در راستای شناسایی و باسواد شدن افراد بی سواد با استفاده از ظرفیت دهیاری تصریح کرد: باید در یک برنامه سه ساله میزان بی سوادی گروه هدف ۱۰ تا ۴۹ سال شهرستان به صفر برسد که با صفر شدن آمار بی سوادن جشن ریشه کنی بی سوادی اسدآباد برگزار خواهد شد.

عبدکوند در ادامه تعداد افراد آموزش دهنده بی سوادن را ۴۶ نفر برشمرد و گفت: شورای پشتیبانی سوادآموزی اصلی‌ترین مرجع برنامه‌ریزی و نظارت بر نحوه اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی بوده که با استفاده از   امکانات و ظرفیت دستگاه‌ها در تحقق اهداف ریشه‌کنی بی‌سوادی از نقش بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها ریشه کنی بی سوادی بي سوادي آموزش و پرورش ریشه کنی بی سوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش قتل خانمی حدودا ۷۰ ساله در یکی از نقاط شهر نیشابور، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند.   سرهنگ حسین احمدی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم به قتل ۲۸ ساله شناسایی و با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.   وی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیره قتل ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور