Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@05:17:31 GMT

بازداشت آخرین عضو شورای شهر ساری

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۵۰۳۸

بازداشت آخرین عضو شورای شهر ساری

به گزارش  خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری و شورای شهر مرکز استان،آخرین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی با دستور قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه کربلا دستگیر شد.

شایان ذکر است؛  وی آخرین بازمانده اعضای شورای شهر ساری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستگاه قضایی استان طبق فرامین مقام معظم رهبری و در راستای اهداف اعلامی ریاست معزز قوه قضاییه با رویکرد مقابله با انواع فساد اقتصادی و مالی،  مصمم است با به دست آوردن مستندات و دلایل کافی؛ ریشه های فساد را در استان بخشکاند تا مردم شاهد اجرای عدالت در تمام سطوح جامعه باشند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بازداشت شورای شهر ساری بازداشت 9 نفر از اعضای شورای شهر ساری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که هفته گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر ۶ فصل تعاریف‌، توسعه نظام مالی و سنجش اعتبار و ضمانت‌، تسهیل تأمین مالی از طریق مؤسسات اعتباری، تسهیل تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیل تأمین مالی خارجی و صدور بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام و تأمین مالی از طریق مشارکت و مولد سازی دارایی است.

بر اساس این قانون به منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر دیگر اعضای این شورا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد