Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسماعیل هنرمند عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی گیلان ، کارکنان و گروه های عملیاتی این شرکت با پیش بینی احتمال وقوع بحران از بارش های برف و باران در حال آماده باش هستند.

وی افزود: همچنین با توجه با اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه سرد و بارش زا به گیلان ، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز واحد امور اجرایی ، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به این امر، بیش از  ۱۶۰ گروه عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری ها و حوادث احتمالی با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بلافاصله انجام وظیفه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز، با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه ،حدود ۹۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است تا در زمان بحران، شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های  توزیع برق باشیم.

هنرمند تصریح کرد: راحت ترین  و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت به آدرس www. gilanpdc. ir  قابل دسترس می باشد.

گیلان دارای یک میلیون و ۴۶۷ هزار مشترک برق  است.

برچسب‌ها رشت گیلان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان برق رشت گیلان برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران