Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری شامگاه پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: وضعیت جدید رنگ بندی در نتیجه اعمال محدودیت‌های کرونایی ۲ هفته اول آذر ماه و همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دست آمده است.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش شمار بیماران مشکوک، بستری و جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا می‌طلبد مردم توجه بیشتری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند چون هرگونه عادی انگاری زمینه شیوع دوباره ویروس را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری ادامه داد: خبرهای جهش جدید در ویروس کرونا باید تلاش‌های ما را در رعایت اصول پیشگیری جدی‌تر کند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۷۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری و از این تعداد ۱۴ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه و چهار نفر نیز به کمک دستگاه تنفس می‌کنند.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: همچنین امروز نیز ازجمله روزهایی بدون فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش شده است.

وی افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار و ۳۳۶ نفر بوده  و مجموع جان‌باختگان ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در استان به عدد ۸۳۶ ‏نفر رسیده است.
 

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اخبار کنکور ویروس کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود