Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: مجوز برگزاری ۴ نمایشگاه تخصصی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سه ماهه پایانی امسال اخذ شده است.

مهرداد یزدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نمایشگاه های فرش دست باف، مبل و دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی و خودرو، متورسیکلت و لوازم یدکی تا پایان سال برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نمایشگاه ها با بکارگیری تب سنجی، ایستگاه سلامت و دستگاه ضدعفونی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

یزدی خاطر نشان کرد: برای برگزاری هر نمایشگاه تخصصی، چهار الی پنج روز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان افزود: نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی ۹ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هدف شرکت نمایشگاه این است که بتوانیم سرمایه گذاران را در استان جذب کنیم و فرصت های اقتصادی خوبی را برای توسعه استان فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد