Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه هاآرتص نوشت، دولت آمریکا تولیدات شهرک نشینان صهیونیستی را با عنوان "کالای ساخت اسرائیل" به رسمیت می شناسد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه نوشت، اداره گمرک های آمریکا لایحه ای صادر کرده که طبق آن تمایز میان تولیدات شهرک های رژیم صهیونیستی چه در قدس و کرانه باختری یا دیگر مناطق لغو و از این پس، این محصولات به عنوان تولیدات رژیم صهیونیستی شناخته و عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاآرتص نوشت، این لایحه براساس اعلام مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در جریان سفرش به اراضی اشغالی و خاورمیانه تدوین شده است.

به نوشته این روزنامه، این لایحه وارد فاز اجرایی شده و تولیدکنندگان شهرک ها در چارچوب اقتصاد رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند.

هاآرتص نوشت، قبلا امکان تعریف محصولات شهرک ها به عنوان تولیدات رژیم صهیونیستی وجود نداشت زیرا این کار موجب گمراهی مصرف کننده آمریکایی می شد اما اتحادیه اروپا همچنان میان تولیدات رژیم صهیونیستی و شهرک ها تفاوت قائل است و این تمایز را با زدن برچسب روی کالاها نشان می دهد تا مصرف کننده اروپایی به اشتباه نیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کمک رسانی به غزه فشار می آورد.

به گزارش مشرق، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می‌میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری