Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سلطانی کارشناس هواشناسی  استان زنجان گفت: در حال حاضر هوای زنجان قسمتی ابری تا ابری است و در برخی نقاط بارش‌هایی به صورت برف شاهد هستیم.

او ادامه داد: از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی برف از استان زنجان خارج خواهد شد ولی در ارتفاعات، گردنه‌ها و مناطق بادخیر احتمال وقوع کولاک مقطعی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی افزود: از فردا شرایط جوی نسبتا پایداری بر استان زنجان حاکم می‌شود و فعلا برای هفته پیش رو سامانه بارشی فعالی پیش بینی نمی‌شود.

او در ادامه گفت: دمای هوا از امروز با کاهش محسوسی همراه شده است ،طی ۲۴ ساعت گذشته دما ۵ درجه کاهش یافته  و در حال حاضر  منفی ۴ درجه می باشد.
سلطانی ادامه داد:  انتظار داریم سردی هوا تا اواسط هفته آینده ادامه داشته باشد، به خصوص فردا صبح که مقدار حد اقل دما به زیر صفر درجه کاهش پیدا خواهد کرد.   او افزود: پیش بینی می شود در همه مناطق استان زنجان حد اقل دما ‌ها به زیر صفر درجه برسد و شرایط یخبندان سراسری را شاهد خواهیم بود.   کارشناس هواشناسی استان زنجان در انتها تاکید کرد:  شهروندان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و کشاورزان، مرغ داران و دام داران و نیز گلخانه داران اقدامات پیش بینانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی را انجام دهند و نیز از فعالت های های عمرانی به ویژه بتن ریزی تا چند روز آینده پرهیز شود.

  انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت آب و هوا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود