Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرحناز قائدامینی امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: آموزش و پرورش استان  با جذب کمک‌های خیرین و تهیه مایحتاج ضروری دانش آموزان سعی خواهد کرد تا عدالت آموزشی را برقرار و محرومیت دانش آموزان مناطق کم برخوردار را به نحو مطلوب بر طرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت نامناسب در مناطق محروم این استان، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ بسته کمک‌های خیرین شامل البسه گرم و زمستانی، ویژه دانش‌آموزان منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ  توسط  کارشناس مسؤول امور بانوان آموزش‌و‌پرورش استان و با همکاری مسؤولان نمایندگی آموزش‌و‌پرورش منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ به دست دانش‌آموزان روستاهای محروم این منطقه رسانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدامینی گفت: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان روستاهای لبد سفلی، لبد علیا و چل که از روستاهای دورافتاده و محروم این استان هستند توزیع شد.

قائدامینی ضمن بیان اینکه در دورافتاده‌ترین مناطق کشور،  پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی توسط آموزش و پرورش برافراشته شده است ادامه داد: تلاش ما در آموزش‌و‌پرورش برقراری عدالت آموزشی است و به همین علت در دورافتاده‌ترین و صعب العبورترین روستاهای استان، معلمان ما در حال خدمت‌رسانی می‌باشند تا هیچ کودک و نوجوانی به هیچ دلیلی از تحصیل علم و دانش بازنماند. 

 انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آموزش مدرسه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج