Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:05:30 GMT

پرستاران آستارایی نمونه کشوری شدند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۵۷۶

پرستاران آستارایی نمونه کشوری شدند

احمدی گفت: افسون ساسانیان و مینا قهری پرستاران بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا امسال به عنوان نمونه کشوری برگزیده شدند.

«حسین احمدی» امروز(جمعه، ۵ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: افسون ساسانیان پرستار بخش مراقبت های ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با کسب حداکثر امتیاز معیارهای انتخابی از جمله تخصص، تعهد شغلی و دلسوزی به عنوان نمونه کشوری برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا افزود: بانو ساسانیان کارشناس پرستاری با ۱۴ سال سابقه از ابتدای شیوع کووید ۱۹ به صورت تمام وقت و گاهی بیش از شرح وظایف خود در بهبودی بیماران بخش ویژه همت گماشت و به شایستگی به این عنوان دست یافت.

 

وی با بیان اینکه مینا قهری نیز به عنوان پرستار نمونه کشوری سازمان نظام پرستاری برگزیده شدند، تصریح کرد: بانو قهری سوپروایزر بالینی بیمارستان شهید بهشتی با ۲۴ سال سابقه هستند و در خدمات رسانی به بیماران و مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

 

احمدی گفت: امسال افزون بر ۲ مقام کشوری، الهام خرمی، الهام زینال زاده، الهام انیسی، شیرین مهدی پور، معصومه شفقتی، ساچلی مالک مقدم و سحر توکل به عنوان پرستاران نمونه استانی برگزیده شدند.

 

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا با اشاره به اینکه پرستاران برای رفع آلام مبتلایان به کووید ۱۹ شبانه روز تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: پاداش معنوی پرستاران در نزد خداوند محفوظ است و تبدیل وضعیت شغلی پرستاران شرکتی و انگیزه دادن به آنها برای خدمات رسانی بیشتر، باید در دستور کار مسئولان ذیربط باشد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کووید ۱۹ پرستار نمونه کشوری بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا نمونه کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد