Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه سنندج گفت: حفظ وحدت و انسجام میان مسلمانان شیعه و سنی و تبعیت از فرامین رهبری رمز تداوم انقلاب اسلامی، عبور از مشکلات کنونی و غلبه بر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از عموم مردم انتظار می‌رود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا بتوانیم این وضعیت کنونی را به سمت ریشه‌کنی کرونا پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ایام کرونایی جلوه‌های فداکارانه از مدافعان سلامت می‌بینیم که برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از جان خود مایه می‌گذارند، بنابراین باید همه با هم آنان را همراهی کنیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه این روزها تنها دعای اکثر مردم دنیا، داشتن سلامتی و حفظ جان از شر ویروس کرونا است تصریح کرد: در این مکان ارزشی و با برکت از خداوند عاجزانه می‌خواهیم که شر این ویروس را از سر همه ما کم کند.

وی در ادامه با با اشاره به ثبت همه اعمال و رفتار انسان در دنیا و حسابرسی آن در آخرت افزود: انسان در آخرت هیچ چیز ندارد و دارایی او فقط اعمالش است، بنابراین نباید فراموش کنیم که حتی آثار اعمال نیز در نامه اعمالمان ثبت می‌شود.

امام جمعه کرمان: وحدت بین حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب بیش از گذشته لازم است نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: ملت ایران اوج ایثار و وحدت را در دوران کرونا به نمایش گذاشتند

ماموستا رستمی با یادآوری اینکه خداوند در آخرت در مورد اینکه انسان جوانی خود را در چه راهی صرف و علم و سرمایه‌اش را از چه راهی کسب و از آن استفاده کرده، سؤال می‌پرسد؛ عنوان کرد: ثبت رفتارهای انسان در نامه اعمال چنان دقیق و جامع بوده که کوچک‌ترین خطا، لغزش و نقصانی در آن صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین مسلمانان هوشیار باشند و تا می‌توانند اعمال صالح و نیک از خود در میان مردم و این دنیا به‌جا بگذارند.

وی با بیان اینکه قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه زندگی برای انسان‌ها است، اظهار کرد: پیروی از فرامین الهی و این کتاب آسمانی و کسب روزی حلال سعادت‌مندی انسان در دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

امام جمعه سنندج با تاکید بر ضرورت گذشت، بخشش و مراقب زبان و چشم خود در زندگی و برخورد با دیگران گفت: از مسلمانان ایمان‌دار کردستانی انتظار می‌رود که در این روزهای سخت مراقب یکدیگر و به هم رحم داشته باشند و نیازمندان و فقرا را فراموش نکنند.

ماموستا رستمی در بخشی پایانی سخنان خود حفظ و تقویت وحدت و انسجام میان مسلمانان شیعه و سنی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را رمز تداوم انقلاب اسلامی، عبور از مشکلات کنونی و غلبه بر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمن دانست و ابراز داشت: امیدوارم خداوند متعال روز به روز وحدت و یکدلی را در جامعه اسلامی تقویت و آتش تفرقه، اختلافات و جنگ از میان برداشته شود.

انتهای پیام/486/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است