Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی، گفت: او قهرمان ملت ایران است و باید حداقل برای صد سال با الگوگیری از او، راه و روش او را پیروی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع)، گفت: از مسیحیان سراسر دنیا توقع داریم که طرفدار حق باشند و اجازه ندهند دولت های آنها با کمک به مستکبرین، در حق ملت های بی دفاعی همچون یمن و فلسطین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اینطور ظلم و جنایت کنند.

وی با بیان اینکه نام حضرت عیسی(ع) ۲۶ بار در قرآن کریم آمده است، افزود: اگر این پیامبر اولوالعزم امروز در میان مسیحیان بود چه می کرد. غیر از این است که در مقابل ظلم وفساد می ایستاد و از ایتام و مظلومین و نیازمندان دفاع می کرد. لذا ما مسلمانان به این مسیح قرآنی عشق می ورزیم، نه آن مسیحی که تورات و انجیل معرفی می کنند.

۹دی روز دفاع ملت ایران از حریم ولایت و امامت در مقابل فتنه‌گران است

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن دهه بصیرت، گفت: نهم تا نوزدهم دی ماه را در پیش داریم که ایام بسیار مبارکی است. نهم دی ماه روز دفاع ملت ایران از حریم ولایت و امامت در مقابل فتنه گران است که ملت ایران با حضور در خیابان ها تمام قد به دفاع از ولایت و امامت برخاستند. همچنین نوزدهم دی ماه سالروز قیام مردم شهید پرور قم است.

حضرت فاطمه(س)، بزرگترین مدافع ولایت و امامت بود

دری نجف آبادی با بیان اینکه در این دهه، ایام مبارک دیگری نیز وجود دارد، تصریح کرد: آغاز ایام فاطمه نیز در همین روزها است. حضرت فاطمه(س) بزرگترین الگوی انسانیت و بزرگترین مدافع حریم ولایت و امامت بود. در روزگاری که تمام انسان ها و خصوصا زنان و دختران جامعه به دنبال الگویی برای خود می گردند، حضرت فاطمه(س) بهترین الگو و اسوه برای افراد است. زنان جامعه ما باید درس همسرداری، فرزندداری، حیا، ولایت مداری، دفاع از حق و ... را از ایشان الگوبرداری کنند.

شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی، گفت: او قهرمان ملت ایران است و باید حداقل برای صد سال با الگوگیری از او، راه و روش او را پیروی کنیم. همه‌ی انسانهای آزاده دنیا، زنده به دفاع از حق و مقابله با فقر و ظلم و فساد هستند و شهید سلیمانی الگوی خوبی برای چنین افرادی است.

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن چهلم شهید فخری زاده، گفت: به طور قطع و یقین، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت‌تر از قبل طی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله امیدواریم تا بیماری کرونا نیز با پیشگیری های تمام مردم، روز به روز کاهش بیشتری داشته باشد و همه تلاش کنند تا این بیماری دوباره به روزهای اوج خود باز نگردد. البته امیدواریم هر چه زودتر واکسن مناسبی هم برای این بیماری بدست بیاید تا مصونیت در مقابل کرونا بیشتر شود ولی به نظر می رسد این واکسن به امسال نرسد و نیاز است تا پیدا شدن آن، پیشگیری ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ولایت و امامت شهید سلیمانی حضرت فاطمه س ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر