Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین به افزایش قیمت طلا و سکه طی هفته اخیر اشاره کرد و افزود: هفته گذشته بهای اونس جهانی کاهش یافت اما به دلیل رشد نرخ ارز، شاهد رشد قیمت‌ طلا بودیم.

رییس اتحادیه طلا درباره روند قیمت طلا و سکه توضیح داد: طی این مدت بهای طلا حدود ۱۵هزار تومان گران شد و به یک میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید؛ آخرین قیمت سکه طرح جدید با کاهش ۵۰هزار تومانی نسبت به شنبه، ۱۱میلیون و ۹۵۰هزار تومان بود و قیمت سکه طرح قدیم با ۱۰۰هزار تومان افزایش ۱۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدولی اضافه کرد: نیم سکه این هفته در قیمت شش میلیون و ۳۰۰هزار تومان ثابت ماند؛ ربع سکه هم ۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۳۰هزار تومان ارزان شد و قیمت آن‌ها به ترتیب به چهار میلیون و ۲۰۰ و دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان رسید.

او تاکید کرد: یکی از دلایلی که قیمت سکه طی این هفته نوسان چندانی نداشته، نبود تقاضا است؛ از طرفی به طور کل قیمت‌ها در بازار طلا به ثبات رسیده و به این ترتیب در طول هفته شاهد نوسان چندانی در قیمت طلا و سکه نبودیم.

به گفته رییس اتحادیه طلا، اگر در هفته پیش‌رو روند اونس جهانی همچنان نزولی باشد و افزایش نرخ ارز متوقف شود شاهد کاهش قیمت طلا و سکه خواهیم بود اما اگر دلار گران‌تر شود در بازار طلا هم رشد قیمت‌ها را خواهیم داشت.

پربیننده ترین سکه بار دیگر سد شکنی کرد قیمت دلار ۴ دی ماه ۱۳۹۹ همه چیز درباره نرخ ارز در ایران افزایش قیمت طلا و نقره با هدایت بازارهای خارجی/ سایه تردید ویروس جهش یافته بر سرمایه‌گذاری‌ها پایان هفته آرام برای بازار طلا/ قیمت سکه به ۱۲میلیون تومان رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت جهانی طلا بازار طلا افزایش قیمت طلا قیمت طلا و سکه قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • پیش بینی هواشناسی
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟