Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوگل گزینه ای را در اختیار ادمین‌ها قرار داده است که با استفاده از آن می‌توانند به بینش‌های جزئی تری در رابطه با کیفیت تماس‌های کنفرانس ویدیویی نرم افزار میت بپردازند. گوگل گزینه‌ای را در اختیار ادمین‌ها قرار داده است که با استفاده از آن می‌توانند به بینش‌های جزئی تری در رابطه با کیفیت تماس‌های کنفرانس ویدیویی نرم افزار میت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گزارش‌های به دست آمده از به روز رسانی اخیر گوگل ورک اسپیس حاکی از آن است که ادمین‌ها به زودی می‌توانند به عنوان بخشی از ابزار کیفیت میت یا Meet Quality Tool به جزئیات آماری بیشتری در این رابطه دست پیدا کنند.
 
ادمین‌ها با استفاده از این به روز رسانی می‌توانند فعالیت‌های مرتبط با بی صدا و با صدا کردن، تغییرات پروتکل شبکه، انواع اتصال شبکه، افراد دعوت کننده اعضای نشست، افزاد بیرون کننده اعضای نشست‌ها و رتبه دهی کابران به کیفیت مکالمه‌ها در پایان را مشاهده کنند. این معیار‌ها به صورت دائمی به روز می‌شوند و تقریبا در زمان واقعی در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌گیرند.
      
در توضیحات ورک اسپیس آمده است که:« ترکیبی از بسیاری از عوامل و فعالیت‌های فنی بر کیفیت درک شده یک جلسه تأثیر می‌گذارد. این سطح اطلاعاتی اضافی درباره جلسات به مدیران کمک می‌کند تا در بهبود کیفیت جلسات برای کاربران خود موثرتر باشند.»
 
علاوه بر این تمام علاقه مندان به علوم داده‌ها می‌توانند اطلاعات یاد شده را در حین انجام تماس‌های تصویری در بخش Meet Quality Tool دریافت کنند. با رفتن به روی هر رخداد نظیر ورود شخص جدید به تماس می‌توان جزئیات جدیدی را در رابطه با آن مشاهده کرد.
 
البته این ویژگی به احتمال زیاد چندان مورد توجه کاربران نهایی گوگل میت قرار نخواهد گرفت اما مدیران کسب و کار‌ها می‌توانند از آن به خصوص اکنون که محبوبیت ابزارهای کنفرانس ویدئویی افزایش یافته است، استفاده کنند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تماس تصویری تماس ویدئویی نرم افزار ادمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مک رومرز، با توجه به تلحیل لینک های پروفایل لینکدین که توسط نشریه فایننشال تایمز انجام شده، اپل از سال 2018 میلادی حداقل 36 متخصص گوگل را استخدام کرده است. در آن زمان اپل جان جیان آندرئارا به عنوان مدیر ارشد اجرایی هوش مصنوعی خود استخدام کرده بود.

تیم اصلی هوش مصنوعی اپل در کالیفرنیا و سیاتل فعالیت می کنند اما این شرکت اخیرا دفاتر مختص هوش مصنوعی خود را در زوریخ واقع در سوییس گسترش داده است.

کارشناسان معتقدند ادغام استارت آپ های محلی هوش مصنوعی FaceShift و Fashwell در اپل نیز براساس تصمیم ساخت یک آزمایشگاه تحقیقاتی مخفی به نام Vision Lab درهمین شهر است.

طبق گزارش نشریه مزبور، کارمندان این آزمایشگاه درباره فناوری زیربنایی تحقیق می کنند که چت جی پی تی اوپن ای و محصولات مشابه مبتنی بر مدل های زبانی بزرگ را فعال می کند. تمرکز آنها روی طراحی مدل های هوش مصنوعی پیشرفته تری است که داده های ورودی متنی و تصویری را به کار می گیرد تا به سوالات پاسخ دهد.

این گزارش حاکی از آن است که فعالیت اخیر اپل روی مدل های بزرگ زبانی نتیجه طبیعی تحقیق این شرکت روی دستیار هوشمند سیری در دهه گذشته است. در بخشی از متن گزارش آمده است: این شرکت از مدت ها قبل از پتانسل شبکه های عصبی( نوعی هوش مصنوعی که با الهام از کنش و واکنش اعصاب مغز انسان ساخته شده )و فناوری که به توسعه محصولاتی مانند چت جی پی تی منجر می شود، آگاه بوده است.

در حال حاضر گروه برتر هوش مصنوعی اپل از برخی پرسنل سابق گوگل از جمله جیان آندرئا، مدیر سابق گوگل برین که اکنون بخشی از دیپ مایند است، سامی بنجیو مدیر ارشد هوش مصنوعی اپل که قبلا یک محقق ارشد در گوگل بود، تشکیل شده است.

کد خبر 6093263

دیگر خبرها

  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است