Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers)  که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد جمعه شب نوشت، تا کنون بیش از ۲۲ میلیون و ۴۲۰ هزار نفر در قاره سبز اروپا به بیماری مرگبار کرونا مبتلا شده و ۵۱۶ هزار و ۶۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در قاره اروپا ۱۹۵ هزار و ۳۰۲ نفر به این بیماری مبتلا شده و بیش از سه هزار و ۴۲۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر روسیه، فرانسه، انگلستان، ایتالیا و اسپانیا پنج کشور اول قاره اروپا دارای بیشترین آمار مبتلایان به بیماری هستند.

پس از اروپا، آمریکای شمالی با ۲۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۲۵۱ نفر مبتلا به ویروس کرونا و جان باختن ۴۹۲ هزار و ۸۱۰ نفر در جایگاه دوم بیشترین مبتلایان در جهان قرار دارد.

شمار مبتلایان در قاره آسیا نیز بیش از ۲۰ میلیون و ۲۱۳ هزار نفر و آمریکای جنوبی ۱۲ میلیون و ۷۷۹ هزار نفر گزارش شده است.

در حال حاضر قاره آفریقا و اقیانوسیه هر یک با دو میلیون و ۶۱۹ هزار نفر و ۴۷ هزار و ۸۴۳ نفر در پایین ترین منطقه جهانی از نظر آمار مبتلایان به کرونا قرار دارند.

افزایش شیوع کرونا در جهان در حالی همچنان ادامه دارد که به تازگی گونه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس کشف شده و در آستانه سال نو میلادی، کشورها در حال اتخاذ ممنوعیت‌های مرزی و هوایی بیشتر با انگلیس هستند که می‌تواند مشکلات جدی‌تری را هم برای این کشور و هم سایر کشورهای جهان به وجود بیاورد.

برچسب‌ها قاره اروپا انگلیس ویروس کرونا فرانسه اسپانیا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره اروپا انگلیس ویروس کرونا فرانسه اسپانیا قاره اروپا انگلیس ویروس کرونا فرانسه اسپانیا اخبار کنکور ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال ۱۴۰۲ را برابر ۳۲/۱ سال برای پدران و ۲۷/۳ سال برای مادران اعلام کرد.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲/۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹/۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴/۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷/۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷/۳ سال بوده است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸/۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰/۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲/۷ سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد